dat zeg je omdat je mijn rozijnencake nog nooit geproefd hebtquote:Op zondag 4 maart 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
rozijnen en thee zijn vies
Nou kom hier dan!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat zeg je omdat je mijn rozijnencake nog nooit geproefd hebt![]()
Ik één hele keer!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:36 schreef erkel het volgende:
[..]
'ga voor mijn part, allemaal dood'![]()
honderden keren gezien die film vroeger![]()
ja, dat doen zequote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef iamredleader het volgende:
zo, terug uit de stad, lekker gewandeld en geshopt. Niks gekocht.
blijkt dat bij verlening van je mobiele abonnement de aanbiedingen in de vensters niet gelden. Die zijn bij afsluiting van een nieuw contract. En bij overstappen zijn de twee leuke telefoontjes die ik wel wil niet gratis
![]()
Ach, dan wacht ik op volgende maand, misschien komt er wel verandering in. Het heeft nog even tijd.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je een nieuwe telefoon van kopen
Ben bang dat dan nog steeds de nieuwe en geavanceerde telefoons niet gratis zijn bij verlenging, alleen de wat oudere en wat minder geavanceerde telefoons. Heb laatst ook mijn contract verlengd en heb mij abonnement met 5 euro verhoogd en moest 20 euro bijdokken voor een mooi nieuw telefoontje (Was eerst 40, heb er 20 euro vanaf gekregen)quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef iamredleader het volgende:
zo, terug uit de stad, lekker gewandeld en geshopt. Niks gekocht.
blijkt dat bij verlening van je mobiele abonnement de aanbiedingen in de vensters niet gelden. Die zijn bij afsluiting van een nieuw contract. En bij overstappen zijn de twee leuke telefoontjes die ik wel wil niet gratis
![]()
Ach, dan wacht ik op volgende maand, misschien komt er wel verandering in. Het heeft nog even tijd.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:49 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en een beetje
![]()
(hoe voel je je nu in smiley's?)
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:49 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en een beetje
![]()
(hoe voel je je nu in smiley's?)
correctquote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik zie nu dat mijn post de laatste was in de quiz moet ik nu een nieuwe openen?
quote:
Ja, en ik nu ook, superslecht geslapen vannacht, en nu weer een paar biertjes gehad in de voetbalkantine, denk dat ik zo mn bed maar opzoekquote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef Nesle het volgende:
Jeem, wat is dit topic dood de laatste 2 dagen zeg.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Jaquote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef Nesle het volgende:
Jeem, wat is dit topic dood de laatste 2 dagen zeg.
Ik nog 3 weken, maar ik moet gewoon nou al lerenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Mijn vakantie is helaas weer afgelopen, dat betekent nog 2 weken tot aan een week hel
Danny de Munk? Ja, nogalquote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die hebben we niet gehoord vandaag. Wel 'vrienden voor het leven'.
Maar wat een menneke zeg, hij is écht klein
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij wordt ie er de rest van z'n leven mee achtervolgt
De tv aanzetten wil wel eens helpen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo slaapje doen, tis hier toch dood en de tv is saai
Om wat te kijken? Fast en Furious voor de 100e keer of de herhaling van Bonesquote:Op zondag 4 maart 2007 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De tv aanzetten wil wel eens helpen.![]()
Cold Mountain op BBC is ook een optie.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Om wat te kijken? Fast en Furious voor de 100e keer of de herhaling van Bones
Heb het gecombineerd![]()
Heb ik nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cold Mountain op BBC is ook een optie.![]()
U kijkt nog via een antenne?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |