Er staat hier ook en senseo, maar ik weet niet hoe het werkt. Maakt ook heel veel herrie of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 07:59 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Aiaiaia..... effe koffie (senseo) halen
Nogmaals bedankt dan!quote:
Ik heb per ongeluk twee kopjes gezet. Maar past niet door mijn internetkabelquote:Op zondag 4 maart 2007 08:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er staat hier ook en senseo, maar ik weet niet hoe het werkt. Maakt ook heel veel herrie of niet?![]()
Koffie lijkt me ook wel een goed idee namelijk.![]()
Amersfoort - Rotterdam is best te doen, ben slechts 50 minuten onderweg.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:57 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Maar jij bent dus bijna conducteur als ik het goed begrijp met jouw ervaring. Tering, zou toch niet elke dag dat stuk willen reizen !
1. water in het reservoirquote:Op zondag 4 maart 2007 08:03 schreef Soempie het volgende:
ik ben natuurlijk weer de enige die niet weet hoe een senseo werkt.
Oh, valt mee . Das door to door (of moet je dan nog de metro pakken) ?quote:Op zondag 4 maart 2007 08:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Amersfoort - Rotterdam is best te doen, ben slechts 50 minuten onderweg.
Ik denk dat dat zelfs mij gaat lukkenquote:Op zondag 4 maart 2007 08:06 schreef JoeDank het volgende:
[..]
1. water in het reservoir
2. koffiepad in apparaat mikken en sluiten![]()
3. grote ronde knop indrukken (wel eerst stekker in stopcontact)
4. als grote ronde knop niet meer knippert op het kleine knopje ernaast drukken met EEN kopje.![]()
Hoi! uit ge-DGK'ed ?(wat is die Brian vermoeiend hé)quote:Op zondag 4 maart 2007 08:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi!
Wie is Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 08:09 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Hoi! uit ge-DGK'ed ?(wat is die Brian vermoeiend hé)
* JoeDank genietend en wakker wordendquote:Op zondag 4 maart 2007 08:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zelfs mij gaat lukken![]()
Bedankt voor de heldere uitleg![]()
Dat is van mijn huis tot Rotterdam Alexander, daarna moet ik nog 10 minuten vanaf Alexander naar Kranlingsezoom. Een uurtje dus. Ik had liever op kamer gewoond, maar een uurtje reizen is ook weer niet al te lang, de druk om een kamer te bemachtingen is dus niet zo groot, dus doe ik rustig aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:07 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Oh, valt mee . Das door to door (of moet je dan nog de metro pakken) ?
Uhh..Dacht dat jij vaak in DGK kwam (maar dat blijkt niet zo te zijnquote:
slaap lekker!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 08:13 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Uhh..Dacht dat jij vaak in DGK kwam (maar dat blijkt niet zo te zijn). Gratis tip van mij: vergeet Brian.
40 musea die van 20:00 tot 02:00 open zijn. Voor 15 euro koop je een passepartout en kun je overal naar binnen. Er is een routebus, een waterbus, "vuurpunten"(containers met acts erin), straattheater, van allesquote:
Valt mee he!quote:
goeiemorgen Nemquote:Op zondag 4 maart 2007 08:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
40 musea die van 20:00 tot 02:00 open zijn. Voor 15 euro koop je een passepartout en kun je overal naar binnen. Er is een routebus, een waterbus, "vuurpunten"(containers met acts erin), straattheater, van alles
Ik ook niet, kijk soms wel naar de topics daar of het al gat lopen. Duidelijk een zondagochtendvergipsingquote:Op zondag 4 maart 2007 08:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 aflevering van gezien man
En de eerste keer komt ook niet
Wat doe je in de vroege ochtend op een bierfestivalquote:Op zondag 4 maart 2007 08:20 schreef Nembrionic het volgende:
En over een half uur ofso ga ik opweg naar een bierfestival. En ik ben gaar
Ze heeft te veel gedronkenquote:Op zondag 4 maart 2007 08:20 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Valt mee he!.
Maar jij zit dus voor een super-widescreen big-ass TV te internetten terwijl er iemand naast je ligt te slapen (of probeert te slapen / heeft te veel gedronken / slaapt altijd makkelijk met zo'n bak licht: naar keuze) ?
Mja, alhoewel het heel erg is wat je zei, ik vergeef je tochquote:Op zondag 4 maart 2007 08:22 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ik ook niet, kijk soms wel naar de topics daar of het al gat lopen. Duidelijk een zondagochtendvergipsing![]()
Ja het is écht leuk. Er was één museum dat ik graag wilde zien maar daar stond een rij voor de deurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |