Noodgedwongen. Omdat-ie ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je Lamon, hij denkt er heus wel over na.
Hij was net aan Lamon gericht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef broer het volgende:
Ik verdiende hem dan ook wel.
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een directe quote van mr. A. Moszkowicz.
Er is verschil tussen dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Isecht de sarcasme smiley?
Ik gebruikdaar altijd voor.
![]()
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef broer het volgende:
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.
Ja, sorry. Als het zo snel gaat, kan ik het allemaal niet zo goed bijhouden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was net aan Lamon gericht.
En dat was niet eens de bedoeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.
Oh, dan is het dubbel zo ergquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef broer het volgende:
En dat was niet eens de bedoeling.
Vóór tienen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Ik vind dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Hangt er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
trusten,lieve fokkertjes van me
dan mag ik toch iedereen wel een goedennacht wensenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal niet![]()
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.
Jij schept er genoegen in door jezelf als buitenstaander te etalerenquote:Daartegenover staat wel dat ik zojuist een stukje FOK!documentaire gezien heb, en ineens begrijp waarom ik vaak zo slecht aansluit met de users die over de andere topics verspreid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |