abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47681737
Om vervolgens als het tegenvalt een grote klap van teleurstelling te krijgen.
pi_47681776
Dat nooit
pi_47681800
Dit is voor mij het album waar ik dit jaar naar uitkijk tot nu toe. Dus ik hoop het ook niet.
pi_47683672
Ik heb een probleem
Een vriend van me die normaal alleen carnavalsmuziek en jumpstyle en rock (noemt hij als voorbeeld The Bloodhound gang) luistert, luistert nu ook Arctic Monkeys. Dat vind ik best wel jammer eigenlijk. Ofwel is bij hem de puberteit eindelijk voorbij, ofwel heb ik een beschamend slechte muziekkeuze

Dat heb ik nu altijd bij "alternatievere" muziek die populairder wordt, dan ga ik het opeens slechter vinden... Echt dom he. Maar dat zou ook kunnen zijn door de airplay, dat je bepaalde nummers 5 keer per dag 7 dagen per week gaat horen. En dat voor drie maanden lang.
pi_47684220
Heb ik allang geen moeite meer mee. Maar goed, ik check dan ook geen muziekzenders op TV, noch luister ik naar de radio. Gelukkig niet zeg. Daarom was ik ook blij dat ik de genialiteit van de Arctic Monkeys eindelijk kon delen, flink wat weken ná de gelekte release. Kun je tenminste er over praten.
pi_47701334
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb een probleem

Dat heb ik nu altijd bij "alternatievere" muziek die populairder wordt, dan ga ik het opeens slechter vinden...
Pfff.. je moet je niet laten leiden door meningen van andere..
quote:
Maar dat zou ook kunnen zijn door de airplay, dat je bepaalde nummers 5 keer per dag 7 dagen per week gaat horen. En dat voor drie maanden lang.
Dat zou kunnen, maar dat zou dan per artiest/band om 1 of 2 nummers per cd gaan denk ik? Dan heb je er nog minstens 10 over om van te genieten
pi_47716909
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb een probleem
Een vriend van me die normaal alleen carnavalsmuziek en jumpstyle en rock (noemt hij als voorbeeld The Bloodhound gang) luistert, luistert nu ook Arctic Monkeys. Dat vind ik best wel jammer eigenlijk. Ofwel is bij hem de puberteit eindelijk voorbij, ofwel heb ik een beschamend slechte muziekkeuze

Dat heb ik nu altijd bij "alternatievere" muziek die populairder wordt, dan ga ik het opeens slechter vinden... Echt dom he. Maar dat zou ook kunnen zijn door de airplay, dat je bepaalde nummers 5 keer per dag 7 dagen per week gaat horen. En dat voor drie maanden lang.
Oh je bent er zo een die overal 'schijt aan heeft' (vandaar ook je nick ), op die manier dat je alles net even anders wil dan de rest.

Wat mij betreft staan de AM overal op 1 in de hitparades. Geeft tenminste aan dat het algemene muziek-niveau van Nederland weer wat stijgt
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 16:59:09 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47717154
Mwah ik heb ook liever dat de bands die ik leuk vind wat meer underground blijven maar dan meer zodat ze in kleine zalen a Paradiso/Melkweg kunnen blijven spelen. Zodra Arctic Monkeys in Ahoy staan haak ik af Ook vind ik het publiek wat relaxter als het niet al te mainstream is. Krijg je allemaal van de 15jarige bakvisjes die de hele tijd gillen als er een lekker bandlid op het podium komt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47719516
Het was natuurlijk allemaal wat overdreven maar ik moet toch bekennen dat ik het op de een of andere manier wel jammer vindt ja. Maar ik probeer hem nu ook aan Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs ea. te krijgen Misschien een leuke toekomstige concert/festivalmaat
pi_47720091
Ja, die hebben we nu wel gezien...
pi_47720692
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:27 schreef Leonos het volgende:
Ja, die hebben we nu wel gezien...
ok geen dank

[ Bericht 3% gewijzigd door Vatta op 27-03-2007 18:49:30 ]
pi_47722268
Maar toch wel lief hoor

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2007 19:25:30 ]
pi_47724959
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Mwah ik heb ook liever dat de bands die ik leuk vind wat meer underground blijven maar dan meer zodat ze in kleine zalen a Paradiso/Melkweg kunnen blijven spelen. Zodra Arctic Monkeys in Ahoy staan haak ik af Ook vind ik het publiek wat relaxter als het niet al te mainstream is. Krijg je allemaal van de 15jarige bakvisjes die de hele tijd gillen als er een lekker bandlid op het podium komt
Inderdaad.
Merkte al het verschil tussen Killers in Paradiso en in de HMH. Sfeer is vaak relexter, minder gillende keukenmeiden enzo...
Kleine zalen ownen
pi_47725071
Mee eens.
pi_47725149
Dat dat betreft jammer dat ik de Monkeys niet in een kleine zaal heb kunnen zien. Maar eigenlijk weinig goede bands... FF en Kaiser Chiefs ook niet. Al heb ik de kans op de KC bewust laten lopen.
pi_47725191
Wou net zeggen, KC komen binnekort in de melkweg
pi_47725224
Het was toch twee keer Paradiso?
pi_47725417
O, kan ook, ligt er iig bij elkaar in de buurt
pi_47725528
Ik zat juist nog zo erg te twijfelen om dat het in Paradiso was...
  donderdag 29 maart 2007 @ 02:45:54 #296
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_47778098
Ook hier eens komen kijken (in elk geval tvp'tje achterlaten).

Zag tijdje terug de nieuwe clip van de Monkeys. Brianstorm. Goede clip, helemaal op de top van de golf. Maar wát een nummer! Na 'Whatever...' moest ik eigenlijk nog niks van de jochies hebben. Niet slecht, maar ik snapte dat wilde en vuige niet zo. Nouja, dat snapte ik wel, maar in mijn ogen kwam het niet echt van de grond. Ze hadden wel iets juist, maar er zat te weinig soul in (en dat vind ik nog steeds van de oudere songs)..

Dan Brianstorm.. Enorme felheid en zelfvertrouwen. Vooral die drummer klinkt also hij een assertiviteitscursus heeft gekregen: 'Doorslaan, pas kracht terugnemen na de impact'.. Een enorme drive ook in dat nummer (en daar houd ik van). Fijne structuur ook, verder voldoet het nummer prima aan alle moderne standaarden .. Hun inovatieve sound lijkt bij dit nummer eindelijk tot z'n recht te komen. De verstokte rocker in mij wacht watertandend op de nieuwe plaat!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47779396
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 02:45 schreef TheArowana het volgende:
Dan Brianstorm.. Enorme felheid en zelfvertrouwen. Vooral die drummer klinkt also hij een assertiviteitscursus heeft gekregen: 'Doorslaan, pas kracht terugnemen na de impact'.. Een enorme drive ook in dat nummer (en daar houd ik van). Fijne structuur ook, verder voldoet het nummer prima aan alle moderne standaarden .. Hun inovatieve sound lijkt bij dit nummer eindelijk tot z'n recht te komen. De verstokte rocker in mij wacht watertandend op de nieuwe plaat!
Klopt ook wel, hij is in training geweest om het hele nummer te kunnen volhouden
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:08:53 #298
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_47781458
Ahaha, krijg ik eindelijk een geoefend oor! Maar wat houdt zo'n training eigenlijk in dan? Gewoon lang en hard drummen? Of moet je dan ook naar de fitness voor conditietraining oid?
quote:
In de OOR stond ook Brainstorm trouwens. Ook niet zo'n hele rare fout
Ja, idd, had het hier ook bijna getypt. Maar ach, toen Autechre met een nieuwe plaat kwam heette die ook overal Untitled in plaats van Untilted..

[ Bericht 46% gewijzigd door TheArowana op 29-03-2007 10:16:08 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47830234
Hehe, nou ja, Paradiso en Melkweg zijn eigenlijk ook nog grote zalen, voor wat ik gewend ben, maar een Ahoy of HMH hoef ik ze echt niet te zien nee.
pi_47830374
Oh, HMH zou ik wel heen gaan hoor.. Is opzich wel een goede zaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')