nee, ze lachten omdat Amanda tegen de dichte deur aanliepquote:Op zondag 4 maart 2007 01:01 schreef LuNaTiC het volgende:
lol
Amanda omhelst en kust Huub en Sylvia als 'good night', dan keihard schreeuwen: Jaap weltrusten!!!
iedereen schiet in de lach
mwoa duurde minder dan een seconde.. oh nee haar hoofd sprak boekdelenquote:
Maar hij gaat geen 50 kilo in 5 weken afvallen. Dat gaat ie niet redden. En daarna schoppen ze hem eruit.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer Jaap 50 kilo kwijt raakt heeft hij zijn doel al bereikt. Hij zit er niet om zijn sociale omgang met andere mensen te verbeteren. De een zit er voor de villa, Jaap zit er om 50 kilo kwijt te raken zodat hij geopereerd kan worden.
ik nietquote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Tsja herinneren jullie toen Huub voor het eerst binnenkwam...Wat een eikle dachten we met z'n allen...en nu....Nu is hij de clou van de programma...Wie kan dat bewerstelligen?
Wat dat betreft heeft Huub gelijk, Jaap zit in het verkeerde programma. DGK-redactie heeft hem puur als kermisattractie / freakshow in het programma gegooid en hoopt een aantal kijkers te binden die geinteresseerd zijn afvalrace volgen. Ik hoop dat Jaap zijn 50 kilo kwijtraakt en lekker het programma vrijwillig verlaat om zijn gewenste operatie te ondergaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Juist, de enige die de fokkers dus iets kwalijk kunnen nemen is de DGK-redactie.
Yesss! Echt leuk voor Sylquote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
Syl mag naar het NK
Sommigen schijnen die eerste "wat een sukkeltje" gedachten collectief uit hun geheugen gewist te hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Tsja herinneren jullie toen Huub voor het eerst binnenkwam...Wat een eikel dachten we met z'n allen...en nu....Nu is hij de clou van de programma...Wie kan dat bewerstelligen?
Daar zou ik ook wel naar toe willen als publiek, om Sylvia irl te bewonderen tijdens haar paaldans kunsten.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
Syl mag naar het NK
ik ben 't ook helemaal met huub hierin eens. jaap ziet DGK alleen als resources om aan zijn gewicht te werken. niet als psychologisch spel met kampen, pacts, backstabben, treiteren, overleven, etcquote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Huub gelijk, Jaap zit in het verkeerde programma. DGK-redactie heeft hem puur als kermisattractie / freakshow in het programma gegooid en hoopt een aantal kijkers te binden die geinteresseerd zijn afvalrace volgen. Ik hoop dat Jaap zijn 50 kilo kwijtraakt en lekker het programma vrijwillig verlaat om zijn gewenste operatie te ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |