Ik moet er niet aan denken nog niet eens met 1 van die 3quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind om met zn drieen in bed te gaan liggen?
Ik heb famous grousequote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaap is best goed.
Ik "'vrees" dat Erik nog (b)anale plannen met Huub heeft.quote:
Die man is net zo'n sociaal onbenul als Jaap.quote:
Zo niet dan gaat het in een rap tempo. 1 Huub 2 weken later Sylvia 2 weken later Eric 2 weken later Amoebe 2 weken later Jaap en dan de twee nieuwe weg dus over twaalf weekjes is het dan over!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik denk dat eric Huub steunt...........
Post ff een filmpje hier als je rochelend en kotsend in bad ligt....quote:
Misschien wel leuk om een wedje te leggen op Fok!.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik denk dat eric Huub steunt...........
Jezelf druk maken om een hoop onzin en toch genieten. Lekker he.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik ook nog maar een flessie openbrken ? Was egenlijkk mooie timing. Fles leeg.....
Kut verslaving (DGK)![]()
PLOPquote:Op zondag 4 maart 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jezelf druk maken om een hoop onzin en toch genieten. Lekker he.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:20 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jaap zó onboeiend.
Ja en door wie komt dat weer.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef gomi het volgende:
toch doet jaap nu wel zijn best meer bij de groep te komen
Gaat helemaal goedkomen met Jaap, gewoon meer bezighouden met zijn dieet en af en toe een fatsoenlijk gesprek voeren met zijn mede bewoners. En voor de kijkers en DGK-redactie 1 keer in de week een paar flessen alcohol achterover gooien.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef gomi het volgende:
toch doet jaap nu wel zijn best meer bij de groep te komen
Heb ook nog een biertje opengetrokken hier in 030. Het is toch zaterdagnacht...moet kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jezelf druk maken om een hoop onzin en toch genieten. Lekker he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |