ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:14 schreef de_kolonel het volgende:
hahahahaha, Jaap gaat weer aan de drank.....
geeft wel aan hoe jaap loopt te malen over dit soort dingen. hij krijgt steeds te horen dat ie iets niet goed doet. dan ga je toch twijfelen aan jezelfquote:Op zondag 4 maart 2007 01:14 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHH WAT EEN IDIOOOOT IS JAAP
Hij denkt het advies aan te nemen door uit zich zelf naar HES toe te lopen
wat een moron
In thailand voor 2 eurotjesquote:Op zondag 4 maart 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De tieten zijn gewoon gekocht hoor, niks gezegend![]()
bevestiging van onderlinge bandquote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind om met zn drieen in bed te gaan liggen?
Amenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
![]()
De kindjes van God liggen met hun kindje jezus in het bovenbedje. Vlak bij de hemel!
![]()
![]()
Dat dacht ik ook..... wat doe je in godsnaam nog in bed bij iemand die zulke dingen over je zegt?!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zei die dat echt?! Ik snap niet dat Amanda daarmee nog in 1 bed gaat liggen.Lijkt wel of Natasia haar bedarrest heeft gegeven.
![]()
ja nu is er benede n bed vrij toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
Ik kijk er al niet meer van op...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
mwa tis wel gezellig hoor met z'n drieenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
Alleen om te slapen? Ja dan welquote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Frosting het volgende:
Zal ik ook nog maar een flessie openbrken ? Was egenlijkk mooie timing. Fles leeg.....quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
![]()
De kindjes van God liggen met hun kindje jezus in het bovenbedje. Vlak bij de hemel!
![]()
![]()
Hij wist helmeaal niet wie de personen waren, hij had van vrienden gehoord dat Huub cool was en Natas niks, dat keerde hij direct om, hij respecteerd Natasia en Brian, zegt dat niet genoeg?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:13 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
maar toch had hij huub op de streams gezien en zo. hoe huub te keer gaan. bij binnenkomst leek jaap toch wel een beetje weten hoe de bewoners waren. hij lijkt nu totaal "out of place"
goh...einstein?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik denk dat eric Huub steunt...........
Natasia domineert steeds meer over haar, Amanda moet echt meer haar eigen koers gaan varen en zichzelf losweken van die 2 freaks.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..... wat doe je in godsnaam nog in bed bij iemand die zulke dingen over je zegt?!
Overal elders zou je bij gebrek aan slaapplaatsen desnoods op de bank gaan liggen om maar niet bij zo iemand in de buurt te hoeven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |