Zal me m'n reet roesten, als ze maar uit de klauwen van de rat blijft.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Amanda nu uiteindelijk toch hetzelfde aan wat Nena ook altijd droeg![]()
Scrotumtransplantatie?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:08 schreef robinotc het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen verschroeid reethaar is?![]()
wij denken hetzelfde, alleen met een andere argumentatiequote:Op zondag 4 maart 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik denk dat het slim is van Huub. Haar nieuwsgierigheid raakt steeds meer geprikkelt. Uiteindelijk.... komt ze helemaal uit zichzelf. Dit is echt big time playen. In haar hoofd draait het steeds meer rond. Ze weet dat best, ze is niet voor niets zo ongelofelijk boos geweest op hem. Deze Huub is iets waar ze geen grip op heeft. En dat kent ze niet.
Reken maar dat ze meer grip op brian heeft dan brian op haar. Dat ze met hem neukt doet daar niets aan af! De verleiding is.... altijd ....spannend!
ah, leuk! de paalwedstrijd waar ze niet meer voor heeft mogen oefenen de afgelopen tijd, omdat de redactie haar die bezigheid had ontnomen omdat ze te grijs zou zijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:05 schreef Casshern het volgende:
[..]
ze is 2e geworden met een paaldanswedstijd
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef robinotc het volgende:
Is geen mompelen... hij is getraind om truffels te zoeken en dat geluid hoort daarbij![]()
juistquote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, leuk! de paalwedstrijd waar ze niet meer voor heeft mogen oefenen de afgelopen tijd, omdat de redactie haar die bezigheid had ontnomen omdat ze te grijs zou zijn?
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:06 schreef laffer het volgende:
mergen misschien?
parent [COS # 673] Een rode maan
met [COS #671] Zaterdag rustdag? ??
Zal toch welquote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me m'n reet roesten, als ze maar uit de klauwen van de rat blijft.
valt me ook op.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:14 schreef heracles het volgende:
Het is mij opgevallen dat Sylvia die momentjes wel vaker stoort.
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef robinotc het volgende:
[..]
Is geen mompelen... hij is getraind om truffels te zoeken en dat geluid hoort daarbij![]()
Nog een 030-er hier!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:15 schreef snkr-xxx het volgende:
hoop 030-ers hier! gezellig!
OnTopique:
Wat een romantisch samenzijn tussen Huub en Amanda![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |