Volgens mij heeft Natasia toegezegd dat Eric haar stem krijgt voor de Tuschinski stemmingquote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef Missy_1974 het volgende:
wat was dat nou voor gekonkel tussen natas en eric ?
zou hij dan toch acteren en huub eruit stemmen donderdag ?
ik vind het niet erg dat ie het doet, alleen jammer dat ie zijn doel voorbij schiet door het TE doorzichtig te doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
ik vind het genant worden, die standaard zinnetjes die hij telkens eruit gooit, ik word daar onpasselijk van
Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Jezus zeg, wie trapt er nou in deze cheap ass versiertrucjes.
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft al gezegd tegen Erik dat hij ook andere gevoelens voor Sylvia heeft. Maar wil dat niet op het spel zetten in de villa.
Ze wli de hele nacht lullen . Das een ander verhaalquote:Op zondag 4 maart 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft zin om "te lullen de hele nacht", en wil dat Amanda bij haar slaapt.
dat snapte ik maar het was express zodat juist aman met eric daar heen konden, is off cam enzo he dus eric zou aman nog kunnen overhalen om tegen huub te stemmen en dan gaat hij er dus wel uit donderdagquote:Op zondag 4 maart 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ging over een nieuw aankomend uitstpapje of zo, "de rode loper"? meer info volgt vast nog
Ja...precies...en gelukkig snapt zij dat....quote:Op zondag 4 maart 2007 00:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
vice versa. maar syl weet dondersgoed waarom huub dit nu doet. 100% gemaakt
volgens mij zei hij letterlijk: er zijn weinig dingen die ik hier liever zou doen dan sexen met sylvia.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft al gezegd tegen Erik dat hij ook andere gevoelens voor Sylvia heeft. Maar wil dat niet op het spel zetten in de villa.
volgens mij is huub echt wel verkikkerd op sylvia. sylvia voelt ook wel wat voor huub, maar ik weet niet hoeveel en hoe.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij zei hij letterlijk: er zijn weinig dingen die ik hier liever zou doen dan sexen met sylvia.
ik weet niet hoe zn gevoel voor haar verder is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |