Nou, wat een vieze rat he die Huub, een beetje met iemands gevoelens spelen!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, dat Huub gebruik maakt van zo`n kwetsbaar meisje.
![]()
ging over een nieuw aankomend uitstpapje of zo, "de rode loper"? meer info volgt vast nogquote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef Missy_1974 het volgende:
wat was dat nou voor gekonkel tussen natas en eric ?
zou hij dan toch acteren en huub eruit stemmen donderdag ?
Ging volgens mij over het uitje naar de premiere. Eric wil gaan en Amanda meenemen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef agter het volgende:
Wat was dat gesprek tussen tussen Eric en Nataas over het wel of NIET wegstemmen van Huub?
Iemand gevolgd?
HAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAAAAquote:Op zondag 4 maart 2007 00:22 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nou, wat een vieze rat he die Huub, een beetje met iemands gevoelens spelen!
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik zit in centrum Den Bosch en zie geen maan
totaal bewolkt
Huub doet niet anders, hoor!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:17 schreef Missy_1974 het volgende:
brian heeft dus niks met aman, want om tactische redenen moet ze bij natas en brian liggen vanacht, en natas denkt dat aman jalours is als ze bij brian zo innig is.
tsssssssssssssk die 2 hebben het toch wel hoog in de bol hoor![]()
ik zie hetquote:Op zondag 4 maart 2007 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als er amper iets in staat dan sluiten? Zolang de nummering maar weer klopt en er geen halfbakken topics staan.
Volgens mij hebben jullie te weinig de streams gevolgd.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:22 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nou, wat een vieze rat he die Huub, een beetje met iemands gevoelens spelen!
Maasquote:Op zondag 4 maart 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Maar niet de dijk van de maas dan? Ik zit aan de dijk van de Dommel
Dat is ook mijn idee.....iig vind Sylvia Huub erg leuk!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:21 schreef Dogga het volgende:
Syl en huub zeggen van elkaar te houden maar niet Op DIE manier..maar Syl zit hier echt wel mee hoor..stiekem vinden ze elkaar heel leuk denk ik
Dat zou ook de reden kunnen zijn waarom hij niks met Sylvia begint. Verder zou het de positie van Huub en Sylvia kwetsbaar maken wanneer ze samen meer innig worden. Dus wat dat betreft zijn ze goed bezig door afstand van elkaar te houden ondanks de zeer goede vriendschap zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:23 schreef agter het volgende:
Ik weet nog heel goed dat Huub vertelde dat het SLECHTSTE wat hem zou kunnen overkomen in DGK is dat hij een relatie met een van de bewoners zou krijgen. Dat zou zijn strategische blik vertroebelen. Als iemand om strategische redenen eruit gewipt kan worden, dan wil hij dat niet laten vertroebelen door gevoelens.
En daarom denk ik dat dit 100% strategie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |