ongeveer na 17 ritten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef snellejelle het volgende:
Hoe laat is de 5k afgelopen ongeveer? Want ik denk dat ik er vandoor ga
dan ga ik er vandoor. 't is me te laat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ongeveer na 17 ritten.
Zal wel na 1 uur worden denk ik zo.
doe normaal! je moet Sven nog zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef snellejelle het volgende:
Hoe laat is de 5k afgelopen ongeveer? Want ik denk dat ik er vandoor ga
Als het Maren was, was je natuurlijk wel blijven kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan ga ik er vandoor. 't is me te laat.
Veel plezier met kijken nog allemaal!
Ja, nu je het zegt. Doen alleen Hedrick en Sablikova dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef MiLalaa het volgende:
chad doet ook de extra overstap a la Sablikova
uiteraardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het Maren was, was je natuurlijk wel blijven kijken
Davis ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:58 schreef Mirri het volgende:
Ja, nu je het zegt. Doen alleen Hedrick en Sablikova dat?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef MiLalaa het volgende:
doe normaal! je moet Sven nog zien.
6:24quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:59 schreef Mirri het volgende:
Shit, wat was Chad's tijd nou?
Valt me niet mee, die Babenkoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:58 schreef Falco het volgende:
Davai Dmitry Babenko!
Weet ik, ik heb bewust gewacht met reagerenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
verstandig Vulture. Je broer is net weg
Ben je jaloers op haarquote:Op zondag 4 maart 2007 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Was dat nou het neukertje van Nijenhuis
Wel een beetje oud of nie
quote:
Angermuller oud?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:36 schreef TheVulture het volgende:
was angermuller niet! Deze had langer haar met krullenquote:
ze zag er wel verdomd goed uit jaquote:Op zondag 4 maart 2007 00:37 schreef MiLalaa het volgende:
dat was dus niet Angermuller. Een nieuwe roddel ... zou ze schaatsen?
precies, ik moet wel een echte kerel hebben en niet zo'n watjequote:
nu snap ik ook waarom hij het aan de lies heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie die twee wel in bed liggen:
Scharrel: Zullen we neuken?
Nijenhuis: Weet jij dat er bij neuken heel veel krachten vrij komen door de wrijving van onze lichamen, wacht ik pak er even een boek bij"
Ik begin die liesblessure steeds beter te begrijpenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Nijenhuis: Weet jij dat er bij neuken heel veel krachten vrij komen door de wrijving van onze lichamen, wacht ik pak er even een boek bij"
of op z'n Shakespeare's: Shall thee (whatever, ik kan geen shakespeariaans engels)quote:Op zondag 4 maart 2007 00:40 schreef TheVulture het volgende:
en Wennemars/Bosquote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh we krijgen een zelfde opzetje met Verheijen/Kramer als bij Davis/Hedrick.... origineel
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik begin die liesblessure steeds beter te begrijpen
Hoe weet je dan dat zij een scharrel was van Nijenhuis? Je kent haar naam niet eens!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |