Dovemansoren... Orenverduistering...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Mag ik jullie even attenderen op de juiste COS 672.
geen limboquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Zit ik nog ziudelijker! Begin me bijna te schamen. Ben geen limob!!
Volgens mij is het een zooitje aan het worden, je zou er iig een link in kunnen zetten voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
maar daar klopt het nummer niet van geloof ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
als je zuidelijker zit dan vaals en geen limburger bent ben je dus in duitsland nu of is dat een verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Zit ik nog ziudelijker! Begin me bijna te schamen. Ben geen limob!!
Mijn maan doet het ook goed...prachtig gezicht...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:45 schreef Lieve het volgende:
mijn maan heeft er een hapje uit. Aan de onderkant
![]()
![]()
![]()
![]()
pfff, toch blij dat de maan dat bij mij ook doet, zitten we op dezelfde planeet
Dat lijkt me geografisch gezien een verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als je zuidelijker zit dan vaals en geen limburger bent ben je dus in duitsland nu of is dat een verkeerde inschatting
Ik weet niet waar die persoon zat die geen verduistering had, ik ben geen duitser, limbo, heb gewoon uitzicht op de st-Jan en een hapje uit de maan!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als je zuidelijker zit dan vaals en geen limburger bent ben je dus in duitsland nu of is dat een verkeerde inschatting
Hier doet ie het niet,zit potdichtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Mijn maan doet het ook goed...prachtig gezicht...![]()
Cool, Ik zie nix, maar ja ik woon in A'dan dus zal ik er wel voor moeten betalenquote:
geografisch gezien is het eerste wat ten zuiden van vaals ligt belgie. echter.... in belgie hebben ze ook een provincie die limburg heet en die grenst niet geheel toevallig aan het nederlandse limburg. dus moet hij/zij of ver belgie in wonen, of frankrijk, spanje, portugal of de zuidpool, of in duitslandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me geografisch gezien een verkeerde inschatting![]()
Daarvan klopt het nummer als enige wel, de vorige COS was ook al een nog oude openstaande COS waarvan het nummer dus 2 COSsen achterliep, we horen nu in 672 te zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef itsme het volgende:
[..]
maar daar klopt het nummer niet van geloof ik?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool, Ik zie nix, maar ja ik woon in A'dan dus zal ik er wel voor moeten betalen![]()
Eeeehm..........okquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
geografisch gezien is het eerste wat ten zuiden van vaals ligt belgie. echter.... in belgie hebben ze ook een provincie die limburg heet en die grenst niet geheel toevallig aan het nederlandse limburg. dus moet hij/zij of ver belgie in wonen, of frankrijk, spanje, portugal of de zuidpool, of in duitsland
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:53 schreef Apple-tje het volgende:
hier ook maar even neerplanten. t Is toch saai:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die persoon zat die geen verduistering had, ik ben geen duitser, limbo, heb gewoon uitzicht op de st-Jan en een hapje uit de maan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |