Jeejquote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef SaskiaR het volgende:
Yuri +1
Kozakken dus wel in goed Hollandsch
PR heeft nog een vraag openstaan. Kom maar met die provinciesquote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
PR mag van mij een vraag stellen want ik moet eten
Eet smakelijk Yuriquote:Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Om de boel op gang te helpen:
Graag alle Belgische provincies met hun hoofdstad.
En van de Belgische AKQ-ers graag de Nederlandse provincies en hoofsteden. Het moet natuurlijk niet te gemakkelijk worden.
Toch eigenlijk best opmerkelijk. Alle 50 staten van de VS met hoofdstad zou je misschien wel lukken, maar onze zuiderburenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef SaskiaR het volgende:
ik heb geen idee
westvlaanderen, brabant, limburg, kempen euh
idd, maar dat hadden we laatst ook al met de hoogste "berg"van Belgiequote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Toch eigenlijk best opmerkelijk. Alle 50 staten van de VS met hoofdstad zou je misschien wel lukken, maar onze zuiderburen![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Alle 50 staten van de VS met hoofdstad zou je misschien wel lukken
Oh die weet ik wel, de Botrange (609 meter).quote:Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd, maar dat hadden we laatst ook al met de hoogste "berg"van Belgie
Hoofdsteden niet maar alle staten misschienquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Toch eigenlijk best opmerkelijk. Alle 50 staten van de VS met hoofdstad zou je misschien wel lukken, maar onze zuiderburen![]()
![]()
Had jij um toen ook al niet goedquote:Op zondag 4 maart 2007 18:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oh die weet ik wel, de Botrange (609 meter).
Omdat Nederlanders vaak onwetende dorks zijn op het punt van buitenland?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoofdsteden niet maar alle staten misschien![]()
Waarom heb ik het gevoel dat de belgen wel alle nederlandse provincies en hoofdsteden weten
vooral dat laatste is goed om te wetenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Laat ik maar even gaan helpen. Legolas is goed begonnen, alleen is Brabant tegenwoordig opgesplitst in een Vlaams en Waals deel. Vlaams deel heeft een bekende hoofdstad, van de waalse stad had ik nog nooit gehoord.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vooral dat laatste is goed om te weten(en als je het nou op de Nederlandse naam opzoekt?)
aan het sleutelen aan z'n auto?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is daff als je hem nodig hebt
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef DiviFilius het volgende:
Doe maar een geschiedenisvraagje( ik ben er ook weer es
)
achja dan leg ik het idd meestal afquote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat word knokken want saskia is er ook
![]()
Hetgeen dus blijkbaar geen garantie is dat we allemaal het antwoord weten.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dze vraag heb ik een maand of 2 terug gesteld
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef SaskiaR het volgende:
amsterdam, rotterdam, hoorn, enkhuizen, haarlem en delft
Heb geen idee het perzische rijk is niet echt mijn 'gebied'quote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef SaskiaR het volgende:
Met dank aan Jojo's eerdere vraag, anders had ik het nooit geweten![]()
Hoe heetten 'provincies' in het Perzische rijk?
Ben je joods dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb gisteren in verband met het joodse lotenfeest het boek Esther, dat zich in Persie afspeelt, gelezen, maar dat was in het Hebreeuws. Daar wordt de term 'staat' gebruikt, maar dat is het vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |