abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86813734
Ik heb naar aanleiding van de kleurenanalyse ook een andere bril gekocht. Ze adviseerde me een bril zonder opvallend montuur en het staat inderdaad veel beter *O* Ben nog steeds zo blij met de analyse O+
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:13:23 #152
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86819587
Foto!
pi_86831794
Hmm dit is alleen voor mensen met een blanke huid? Staat mensen met een donkere huid dan alles???? Heb het idee dat kleuren zoals grijs me niet echt staan...
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_86832024

Paars staat mij inderdaad goed :) Ik heb ooit eens in een rare bui een paarse trui gepast in de winkel en vond hem zeer goed passen.

Wat ik wel raar vind is dat de kleur medium grijs er niet bij staat, terwijl het wel mooi staat bij mijn donkerbruine ogen :')
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_86832884
Oh en wat helemaal toevallig was: mijn ex-collega was bij dezelfde kleurenanalyse geweest en we hebben dus precies dezelfde kleurenkaart :D Uit 78 opties! Kunnen we mooi eens samen gaan shoppen ;)
  zaterdag 25 september 2010 @ 17:36:03 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86833890
Foto idd stiemie! *O* Tof zeg! *O*
pi_86833975
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze anoniem wil blijven kan ze alleen de bril inclusief ogen online zetten ^O^
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_86837956
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Uhhh even over nadenken hoor. Misschien morgen mijn vriend even een foto laten maken. Het is wel een behoorlijk verschil want Esmee herkende me gisteren niet toen ik haar van de opvang kwam halen :D
pi_86838020
Waah Stiemie, wat goed *O* ik ben zo benieuwd! Maar als Esmee je niet herkent, is het een grooooot verschil :o :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:38:09 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86838122
Of we moeten maar snel weer een workshopje plannen! ;)
pi_86838137
Dat sowieso natuurlijk :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86838674
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Of we moeten maar snel weer een workshopje plannen! ;)
Oh jaaa *O* Leuk *O* Ik heb vandaag ook een winterjas in de juiste kleuren gekocht. Best moeilijk want zwarte jassen zie je overal, maar andere kleuren minder...Nu dus een paars/grijze van Esprit.

Was wel zielig voor Esmee want ik had 's middags mijn bril opgehaald en was ook naar de kapper geweest. Toen ik samen met mijn vriend binnenkwam was ze me steeds aan het zoeken O+
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:15:37 #163
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_86845578
Ik heb hier nooit over nagedacht maar heb de test maar even gedaan. Het resultaat is....

According to your survey answers, you are a Cool Winter. You dazzle in clear, intense colors such as true red, emerald green and sapphire blue. The dramatic contrast of pure white and black is one of your favorite choices. Here is partial list of your colors:

Light grey, black, charcoal, taupe, rose pink, hot pink, blue red, deep rose, burgundy, icy grey, lemon yellow, emerald turquoise, royal blue, bright periwinkle, purple.

Wat grappig om te zien is, is dat de eerste 5 kleuren de kleuren zijn die ik het liefst draag. Van wit naar zwart. Ik heb verder ook een paar rode dingen en wat verschillende tinten blauw die ik graag draag en zelfs paars. :P

Eig. heb ik weinig aan deze test, want blijkbaar wist ik al welke kleuren me goed staan. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')