Ik had inderdaad weleens gehoord van kleurtypes en dergelijke, maar schonk er nooit zoveel aandacht aan. Ik droeg altijd zwart en paars en donkere kleding.quote:Hoe komt het toch dat iemand anders er prachtig uitziet in lichtblauwe kleding terwijl jij er in datzelfde blauw vermoeider en bleker uit ziet dan je in werkelijkheid bent? Dat heeft te maken met verschillende kleurtypes.
Dat bepaalde kleuren je een bleek, vermoeid uiterlijk geven terwijl andere kleuren juist goed bij je staan en je laten stralen, is namelijk gekoppeld aan welk kleurtype jij bent.
Stel je nu eens voor dat je exact weet wat de kleurnuances zijn die bij jouw kleurtype horen, dan zie je er altijd stralend, gezonder en jonger uit, het winkelen wordt een stuk eenvoudiger en je maakt met gemak verrassende kleding combinaties.
Op basis van huidtint, kleur ogen en haar kan worden bepaald welke kleurnuances voor kleding, make-up en accessoires het beste bij je passen.
Ik denk dat jij een clear winter type bent, al heb ik je oogkleur niet goed gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:54 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk! Ik ga die test ook eens doen!
Jij hebt het dus al in je, dat je weet wat je staat en wat niet. Ik zag het ook op zich wel, maar heb toch heel wat fout gekleurde dingen in mijn kast hangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:55 schreef pluisje het volgende:
Leuk om te zien dat al die groene, rode en bruine kleding die ik in mijn kast heb hangen me ook echt daadwerkelijk blijkt te staan
Same herequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:54 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk! Ik ga die test ook eens doen!
Of je haar verven en contactlenzen indoenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[afbeelding]
Euhm ja ok... dus men complete kledingkastinhoud kan ik weggooien... Ik draag geen felle kleuren namelijk...
euhm ja dat is ook een optie inderdaad...quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig trouwens dat niemand anders hier totnutoe mijn kleurtype ook heeft.
quote:
Oke ik hoef de test dus niet meer te doen, zelfde kleur haar, huid en ogenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Anyway, ik heb de test gedaan en het bleek dus dat ik kleurtype: 'warm spring' ben.
Ik heb nl. rossig haar, groene ogen, en een zeer blanke huid met sproetjes.
Mijn palet:
[afbeelding]
Deze kleding moet mij dus goed staan!
Maar dat poeder/oudroze en dat steenrood staat volgens mij wel weer erg mooi als topje onder een bruin vestje bijvoorbeeld. Of verwerkt in een sjaal ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:44 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oke ik hoef de test dus niet meer te doen, zelfde kleur haar, huid en ogen![]()
Dus ik sluit me aan bij Warm Spring!! Alleen die huidskleur tinten en die rode tint op de bovenste rij van t palet, doen het niet voor mij.
Ja dat klopt weer wel, in combinatie kan ik ook heel veel andere kleuren dragen. Zolang ik maar van de felle fluor kleuren wegblijf en sommige roze tinten (dat babyroze moet ik echt niet aantrekken, lila kan weer wel) en rood.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar dat poeder/oudroze en dat steenrood staat volgens mij wel weer erg mooi als topje onder een bruin vestje bijvoorbeeld. Of verwerkt in een sjaal ofzo.
Totaal niet! Ik verbrand altijd meteen. Alleen na een langzaam opgebouwde zonnebankkuur krijg ik een tintje. Zelfbruiner gebruik ik wel en dat staat me best wel goed!quote:
Deze heb ik ook, mooi kleurenpalet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:51 schreef Vava het volgende:
Clear Winter
[afbeelding]
Er zitten inderdaad wel redelijk veel kleuren in die ik mooi vind staan bij mezelfalleen geel en grijs vind ik wat minder en de hele zachte kleuren vind ik denk ik alleen mooi bij zwart.
Hahaha dat is idd toevallig. Net nog even naar die kleuren paletten gekeken, maar ook die camel kleur slaat mijn uiterlijk dood. Dan ben ik net een dooie of zie ik eruit alsof ik enorm ziek ben. Zelfde als met die roze en huidskleurtinten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Warm autumn:
[afbeelding]
lijkt trouwens erg op warm spring:
[afbeelding]
Die eerste heeft wat meer intensere kleuren.
Grappig is trouwens dat bij autumn lila staat, en dat jij aangaf dat het jouw kleur was!
^^quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef Kyara het volgende:
Best lastig maar volgens mij heb ik mijn kleurtype gevonden.
Donkerbruin haar, blauwe ogen en een snel bruinwordende huid.
Clear winter:
[afbeelding]
kleuren komen wel overeen met wat ik vind dat zelf goed staat.
Kenmerken:
Het wintertype is berekend en voorzichtig, elegant en nobel. Gaan met humor door het leven. Autoriteit komt voor een wintertype vanzelf en vaak bekleedt het dan ook een leiderspositie.
Er is een groot contrast tussen haren, ogen en huid. De ogen vallen het eerst op, ze zijn contrasterend met de huid. De iris is duidelijk begrensd en contrasteert met het wit van de ogen. De huid van een wintertype kan sneeuwwit of olijfgroenig zijn. Wintertypes hebben meestal geen zomersproeten. Sommigen hebben toch een blosje op de wangen. Veruit de meeste wintertypes zijn donkerharig maar sommigen zijn ook wit-blond.
Bekende Wintervrouwen en -mannen:
Cher, Grace Jones, Prinses Caroline, Dustin Hoffman, Tom Selleck
Je kleurenpalet is koud en helder.
Leeft op in de heldere, primaire en ijzige kleuren van de winter.
Het wintertype ziet er best uit in heldere kleuren en scherpe kontrasten. Streef naar een pittig uiterlijk en draag nooit gedempte en zachte kleuren. Als je aan het winkelen bent, denk dan aan zuiver, blauw en sprekend, kontrasterend, helder en heel licht.
Metaal
Jouw metaal is zilver.
Parfum
En je parfumkeuze is zwaar en Oosters. Grondstoffen: Muskus, amber, sandelhout, patchouli, vanille, exotische vruchten.
doen:
Zuiver wit, zwart, grijs van heel licht tot heel donker, grijsbeige, marineblauw, koningsblauw, lichtblauw, turkoois, zuiver groen, smaragdgroen, lichtgroen, felroze, fushia, zuiver rood, helder citroengeel, diep paars, lichtviolet, klassiek lila.
vermijden:
Oranje, goud, roestbruin, perzik en andere bruintinten, �zijn taboe. Vermijd alle gedempte, saaie tinten.
dat saai me niet staat wist ik ook al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |