Idd.quote:
Haha. Ik spreek al vanaf mijn 9e Engels, wat wil je nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef BlackRhino het volgende:
Haha. De gemiddelde Nederlander overschat zichzelf enorm als het gaat om Engels. Ze denken dat ze zo perfect Engels kunnen terwijl het eigenlijk 3x niks is :}
Met zinnen van meer dan drie woorden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Haha. Ik spreek al vanaf mijn 9e Engels, wat wil je nou.
Ooit weleens de gemiddelde 60-er Engels horen spreken? Die "spreken" toch ook al een hele tijd Engels, en toch klinkt het niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Haha. Ik spreek al vanaf mijn 9e Engels, wat wil je nou.
Ik heb de TOEFL results hier nog liggen als je me niet gelooftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef BlackRhino het volgende:
Haha. De gemiddelde Nederlander overschat zichzelf enorm als het gaat om Engels. Ze denken dat ze zo perfect Engels kunnen terwijl het eigenlijk 3x niks is :}
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
How dee buddy, eye´s a seein' You All speaks Ah-Merikan, How you all like to drink ahj Mint you-lip, an have a good-all talk on the South.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Shut you'r damn mouth stupig hillbilly
Kneuzen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
I Say, here is someone from the continent who does not grasp the English Wit. Why am I always obliged to explain this to the natives.
Ihj Mah ja Auch oef Bayrisch, da schau her, SaKrament noh moal, Saupreuß, A Saupreuß bisst, Depperl..quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef BlackRhino het volgende:
Die hebben het niet goed geleerd. Het gaat niet om de tijd dat je Engels spreekt, maar de manier waarop je het geleerd hebt. Als kind van 9 pik je een taal bijzonder snel op, geloof me, en dan ontwikkel je al vrij snel taalgevoel. En ja Light, aangezien ik als negenjarige ook over meerdere dingen wilde spreken met mensen sprak ik meer dan 3 woordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef BlackRhino het volgende:
Ooit weleens de gemiddelde 60-er Engels horen spreken? Die "spreken" toch ook al een hele tijd Engels, en toch klinkt het niet.
Iedereen wat Nederlands praat kan binne 'n halwe jaar vlot Afrikaans praat. Dis nie baie moeilik nie.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
tuurlijk
Jy is nogal haans nê? Ek sê vir jou, jy moenie windgat pluk nie. Ek bliksim jou net hierso!!!!
Dan aan jou de eer om een stukje te posten wat iedereen kan inspreken, dan kan iedereen voor zich bepalen in wat voor taal diegene het wil opnemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:27 schreef caradoc het volgende:
Maar het is simpel toch? Als iedereen zegt iets vloeiends te spreken, laat hem of haar dan ff een stukje opnemen? Dan kunnen wij het beoordelen
Met ondertiteling jahquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Palomar het volgende:
Ik kan wel redelijk Engels. Op mn studie is veel Engelstalig en op mn werk is Engels de officiele taal (internationaal bedrijf). Ik heb ook wel es meetings met buitenlandse collega's. Maar ik spreek echt geen vloeiend Engels. Kan me alleen verstaanbaar maken en dat lukt over het algemeen prima. Imo spreek je pas vloeiend Engels (of een andere taal) als je het daadwerkelijk dag in dag uit hebt gepraat. Veel mensen denken volgens mij al dat ze goed engels kunnen als ze veel Amerikaanse series op TV kijken
Nou ja, als iedereen toch zo vloeiend engels spreekt kunnen ze vast een tekst als deze makkelijk inspreken (random geplukt van internet )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:29 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Dan aan jou de eer om een stukje te posten wat iedereen kan inspreken, dan kan iedereen voor zich bepalen in wat voor taal diegene het wil opnemen![]()
Maar het maakt niet uit wat iedereen opneemt. Gewoon even een minuutje of twee in de taal praten over jezelf, hobby's fok of wat dan ook ... moet toch lukken?quote:No, madam, there is no need for a stick, but only a heart less yielding and less melting at their love-tales. I am aware that your good looks accompany you, go where you will; but your reception retains those whom your eyes attract; and that gentleness, accorded to those who surrender their arms, finishes on their hearts the sway which your charms began. The too agreeable expectation which you offer them increases their assiduities towards you; and your complacency, a little less extended, would drive away the great crowd of so many admirers. But, tell me, at least, madam, by what good fortune Clitandre has the happiness of pleasing you so mightily? Upon what basis of merit and sublime virtue do you ground the honour of your regard for him?
Volgens mij is er ook wel een verschil tussen een taal vloeiend spreken en een taal accentloos spreken. Dus alleen dat stukje inspreken zegt niets...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef caradoc het volgende:
[..]
Nou ja, als iedereen toch zo vloeiend engels spreekt kunnen ze vast een tekst als deze makkelijk inspreken (random geplukt van internet )
[..]
Maar het maakt niet uit wat iedereen opneemt. Gewoon even een minuutje of twee in de taal praten over jezelf, hobby's fok of wat dan ook ... moet toch lukken?
Dan spreek ik het juist beterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Vincenski het volgende:
Ik ook alleen engels, maar dat is bij mij bijna vloeiend. Moet alleen geen ingewikkelde scheikundige presentatie ofzo moeten houden, dan spreek ik het niet zo goed![]()
Ik moest zachtjes praten (het is reeds laat), dus 't is niet echt veel geworden: http://www.mytempdir.com/1248580quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef caradoc het volgende:
[..]
Nou ja, als iedereen toch zo vloeiend engels spreekt kunnen ze vast een tekst als deze makkelijk inspreken (random geplukt van internet )
[..]
Maar het maakt niet uit wat iedereen opneemt. Gewoon even een minuutje of twee in de taal praten over jezelf, hobby's fok of wat dan ook ... moet toch lukken?
Mijn computer waarschuwt mij dat ik volwassenensites kijk?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:14 schreef Golradir het volgende:
[..]
Ik moest zachtjes praten (het is reeds laat), dus 't is niet echt veel geworden: http://www.mytempdir.com/1248580
Accentloos ben je nooit, amerikaans of brits is zelf ook een accentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook wel een verschil tussen een taal vloeiend spreken en een taal accentloos spreken. Dus alleen dat stukje inspreken zegt niets...
Over een tijdje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef Repeat het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe mensen zeggen dat ze "native" engels kunnen spreken.
Heb je daar een certificaat van ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |