Zelfs dan komt Brian nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat die Griekse binnenkomen als nieuwe miljonair, dan komt alles goed.
Eric begint zich thuis te voelen, als hij maar sterk genoeg is om bij de juiste mensen te blijven. Het is een schatje, die dus niet gepest zou worden door mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Wat ik trouwens ook heb, dat ik echt moet lachen regelmatig om Eric.
Die gebaartjes en zijn hoofd soms.![]()
Aardig van Huub en ook van Natasia. Maar de fout zit echt bij Jaap. Als je bij een groep wilt horen, doe je mee. Als je jezelf afzonderd van de groep laat de groep je meestal vanzelf vallen. Als HRM-man zou Jaap dat toch moeten weten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:25 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van zusje.
Ik vind zijn koppie dan zielig maar als hij dan zijn mondje open doet dan is hij zo arrogant.
maar vind het goed ook van huub dat hij nu even normaal doet en hem er bij betrekt.
Dat verwacht ik niet en dat wil ik niet, maar het zou de boel flink aan het schijten kunnen maken.quote:
Hij begint nuquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet vergeten jongens om 00.00 maaneclipse
Zeker, ik loop steeds naar buiten maar dat hoeft dan niet meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Darklight het volgende:
stream3 moet zo blijven
zijn entree was ook al knap zielig hoor. Dat opschrijfblok bijn de intervieuws. Zo mega nep inteligent. Beetje de meterstandenopnemer die zich belangrijk maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jaap is na een sterk entree al heel snel door de mand gevallen.
erg jack van will & grace vind ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Wat ik trouwens ook heb, dat ik echt moet lachen regelmatig om Eric.
Die gebaartjes en zijn hoofd soms.![]()
Live on stream 3.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet vergeten jongens om 00.00 maaneclipse
gaan we naar de maansverduistering kijken met zijn allen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Word weer saaie avond.
Het zal toch weer van Eric en Huub moeten gaan komen.
Maar die zullen er ook wel eens een keer geen zin in hebben.
En geef ze groot gelijk.
Laat die andere maar eens een keer.
even naar buiten lopen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef Brici het volgende:
ik zie de maan hier niet bij me huis in de buurt :<
Redaktie doe hem weer op de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |