Ze moeten elkaar wel blijven begrijpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een hilarisch gesprek tussen Amandel en Para brodda... zelfs als ik teveel gezopen heb lul ik nog niet ZO DOM
Sterker nog... Hij heeft tegen Natasia gezegt.. Nadat ze ff een pauze zouden inlasten (relatie), dat Brian er niks meer mee wilde maar ja sex dat kan nog wel... Echt wat een smerige ondergrondse zakquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat haar familie en vrienden haar een brief sturen, waarin staat hoe brainles haar heeft genoemd zoals slet, hoer en weet ik veel allemaal. Maar ja als ze allemaal hetzelfde iq hebben als haar hoeven we daar niet op te rekenen.
Waar ik niet op door wil gaan.... Wat dan brainless. Dat je in haar ook niet bent klaargekomen.? Oooo, dan is het niet zo erg, zand erover.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk begint zijn zin met : waar ik ook niet op wil doorgaan.......en dan een heel verhaal.![]()
Zijn ze wel selectief met doorsturen, want 'Hoe vang ik een rat' kregen Syl en Huub dus wel. En dat was ook niet onschuldig bedoeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een envelop naar Brainless en Amoebe gestuurd met de nodige papieren over Safe Sex, Soa, Aids en condooms.. deze is nooit aan de bewoners gegeven.
Ik zou dus niet het risico lopen om een boek te kopen en op te sturen....
please laat het filmpje zien aan amanda pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge.. Brian gaat nu beweren dat hij niet agressief en kwaad was toen hij de dekens van Amanda aftrok!
Dat krijg je als je een kind van God bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef heracles het volgende:
Heilige Brian.
mwah ....... én erg vaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Desii het volgende:
pffff.. wat is tie langdradig of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |