Ik schat haar laag in, maar als ze dat doet dan is ze nog veel lager dan laag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Een lang gesprek tussen Amanda en Brian en ik verwacht dat ze vanavond weer naast hem belandt.
quote:
Zij zal niet zo heel veel voelen. Het went weet je. Zij begrijpt niemand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik begrijp geen enkele zin van die LUL... Hoe moet Amanda dat dan voelen ?
Scan, met deze caps kun je een COS vullen.quote:
Dat bewees het dekbed-wegtrek-incident wel, vijf minuten nadat hij de griekse geneukt had.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Amanda heeft dus geen mensenkennis......Brian is helemaaaaaaal niet jaloers.......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap is echt een geschenk voor de bandbreedte !
Door mpeg-encoding (alleen de veranderingen in een beeld worden doorgestuurd)
hoeven ze alleen 2x per minuut zijn ogen te laten knipperen![]()
Brian: Zoal Byonce het al zegt ??? WTFquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij zal niet zo heel veel voelen. Het went weet je. Zij begrijpt niemand.
Ik hoop zo dat haar familie en vrienden haar een brief sturen, waarin staat hoe brainles haar heeft genoemd zoals slet, hoer en weet ik veel allemaal. Maar ja als ze allemaal hetzelfde iq hebben als haar hoeven we daar niet op te rekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bewees het dekbed-wegtrek-incident wel, vijf minuten nadat hij de griekse geneukt had.
Ja, trek gelijk al zijn privileges in ..... geen Carlos ... geen loopband en absoluut geen light-producten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat de redactie effe Japiejo op het matje roept.
Er moet wel tv worden gemaakt.
waarom luisteren we nog???? Zijn we soms verslaafd!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niemand kan weten, je zegt van jezejf dit-en-dit-en-dat, ik praat er niet over omdat dat suggestief is, snab je? aldus Brian
God, wat een zevenzeikerd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |