dit boek heb ik hier nog liggen!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zullen we brian maar even een goed voorlichtings boek opsturenzoals
[afbeelding]
Ik heb een tijdje terug een envelop naar Brainless en Amoebe gestuurd met de nodige papieren over Safe Sex, Soa, Aids en condooms.. deze is nooit aan de bewoners gegeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zullen we brian maar even een goed voorlichtings boek opsturenzoals
[afbeelding]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu was Brian ook opeens zwáár onder de invloed van alcohol??
Terwijl hij het met de helft ook wel zou kunnen om haar weer in bed te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.![]()
Ja dat zei ik ook hier thuis. Bij elke versie dat hij het vertelt is hij meer dronken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu was Brian ook opeens zwáár onder de invloed van alcohol??
Hij beseft heel goed tegen hij het heeft.... Een beetje stabiele dame zou hier ECHT niet intuinenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij verzint van alles om Amanda weer aan zijn pik te kunnen rijgen, de smeerlap.![]()
Onder het motto: wat ik ook voor antwoord geef, het gaat toch verkeerd vallen. Je moet niet alle details willen weten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wil weten op welk moment Brian de dekens wegtrok "Was dat nadat je met haar geneukt had". Brian weet het in eerste instantie en vervolgens gaat hij er met een grote boog omheen kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |