Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij valt direct en niet achterbaks aan.
Nee, ik vind van niet hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hij valt achterbaks aan, sorry hoor...
Weerloze salamanders aan het vangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
wat is Huub aan het doen ?
Ja ja.. die methode gebruikten ze vroeger ook "voor het zingen de kerk uit". Je zult alle kinderen moeten voeden die uit die methode geboren zijn......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie dat amanda en Huub heftig maar elkaar zaten te zoenen in de jacuzzi, op youtube.
Stijl? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet hoor.
Hij doet het alleen goed en hard. Das een stijl, maar zeker niet achterbaks.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even later, onder de douche, ging het nog een best tijdje door.
En als je niet klaarkomt kan het meisje niet zwanger worden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat die meid niet zwanger kan zijn geraakt ....... Hij is dus gewoon weer een keer niet klaar gekomen ! Maar zegt het niet tegen Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |