Ik schrok ook evenquote:
voor iemand als amanda kan hij nog net een uitzondering maken omdat dat een goeduitziend persoon van het andere geslacht is maar bij jaap gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Jaap toenadering bij Huub wil krijgen omdat hij zijn fouten inziet. Maarja, beetje laat en tevergeefs.
Taai toch af ..........met een slok op is je verantwoording nog veel groter en Jaap is met een dronken kop een nog grotere ongelikte beer dan zonder een slok op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders volg je de discussie even... Het gaat er niet over of het een excuus is of niet, maar of het gemeend was of niet. En kijkend naar wat er die avond allemaal gedaan gezegd en gedronken is ga ik daar niet van uit.
Hmz...hoeft niet persee. Jaap heeft al meerdere domme uitspraken gedaan, maar al die uitspraken hebben iets te maken met "sociale contacten" of dingen die je in je leven meemaakt. Hij kan dus best wel slim zijn, maar hij mist de sociale kennis die de meeste mensen wel hebben. Als je bijvoorbeeld nooit buiten de deur gaat eten is het in theorie mogelijk dat je niet precies weet was sushi is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap had het over Sushi, die koud wordt. Nu vraag ik me af hoe iemand van 24, studerend aan de Erasmus zo'n opmerking kan maken. Ik twijfel een beetje aan de universitaire status van Jaap ......
Ik vrees ook dat hij niet helemaal de Grote Jaap is, die ze verwacht hadden te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.
ik denk zelfs de enige misser....zelfs van figuren als natasia en brian kun je nog wel enigzins zien wat ze in dit programma doen. Maar Jaap maakt van Ilona nog een feestbeest....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.
Kwestie van een een fitnessparcours afleggen als nieuwe actie van Tien. Diegene die verliest mag meteen naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs in tekenfilms wordt er over sushi gesproken die gewoon koud is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...hoeft niet persee. Jaap heeft al meerdere domme uitspraken gedaan, maar al die uitspraken hebben iets te maken met "sociale contacten" of dingen die je in je leven meemaakt. Hij kan dus best wel slim zijn, maar hij mist de sociale kennis die de meeste mensen wel hebben. Als je bijvoorbeeld nooit buiten de deur gaat eten is het in theorie mogelijk dat je niet precies weet was sushi is.
Als je iemand nog niet kent is dit een zeer vrouw-onvriendelijke opmerking! Ook als de opmerking niet is gemeend, want dat weet je niet omdat je de humor niet kent van die persoon.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...
Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.
Verantwoordingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Taai toch af ..........met een slok op is je verantwoording nog veel groter en Jaap is met een dronken kop een nog grotere ongelikte beer dan zonder een slok op.
Maar door "Jaap" is het wel "leuk" om naar die stream te kijken, hoe saai het ook is. De irri factor is zo lekker grootquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat hij niet helemaal de Grote Jaap is, die ze verwacht hadden te krijgen.
Mafkees, wat denk je zelf? Jaap inspireert hem!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar Huub is zie je Jaap. Zou het huub zijn die nu zo leuk doet of komt het nou toch van Jaap af???![]()
Ze mogen er toch nog 3 nieuwe bijdoen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.
Revolutie in RL soaps ditquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Judah het volgende:
Jaap is nu letterlijk te spraakmakend.
Huub is Jaap's mentor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef happyme28 het volgende:
Zo die Jaap zit irri te neurien zeg. Overigens heeft Jaap tot nu toe meer met Huub gesproken dan met Brian en denk dat Huub 'm met de confrontaties tot nu toe meer heeft geholpen dan Brian met zijn loze beloftes.
ik ben zo blij dat ik dit niet gezien heb, dan walgde ik nog meer van hem dan dat ik nu al doequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij dronk 1 (of 2?) biertjes en 1 glas jenever...en toen begonnen de sexuele beledigingen tegen vooral Amanda en Sylvia. Daarna pas begon Huub hem dronken te voeren met Goldstrike etc...
Met 1-2 biertjes en wat jenever raak je echt niet straalbezopen. Zelfs toen ie Sylvia bij haar been pakte en Amanda bij haar borsten was ie nog niet straalbezopen.
Behalve zijn gefantaseerde vriendinnetje Cora heeft hij verder niets in de buitenwereld. Ik ben dus bang dat die jongen er niet snel vrijwillig uit zal gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.
Nee hoor, ze heeft voor d'r verjaardag een ring met een diamant van hem gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal patricia, na zijn laatste afgang in de villa vorige week, Nathanael al gedumpt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |