Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Kots, boedah, klein pikkie moet ik nog verder gaan ???![]()
ja ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef waxmask het volgende:
Woooooo Doe de Brianless diss in de kapsalon... Ik voel een nieuwe Soa Boys hit aankomen...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Huub luistert op zijn gemakkie hardcore
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Judah het volgende:
[..]
Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...
We vullen elkaar goed aan![]()
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Zou Patries met NT ook de hele dag zo slap lullen?
heb jij ff mazzelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Patricia is echt wel een coole chick!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstylequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Dat eerste nummer was echt wel hardcore
[offtopic]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1 van m`n favorieten, samen met de 9e van Dvorak..
Ze lijkt mij iets teveel op Natasia en daarnaast rotzooit ze met Nathanael.quote:
We hebben een kenner in ons midden, dan denk ik dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstyle![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@kleinzusje - je hebt nog een antwoord
Kijkend naar je avatar begrijp ik je wel.quote:
Welkom op dit forum.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Heeft huub overigens internet access?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |