a ik heb niet gegoogledquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oké.
Welke AQK-er heeft ooit de OP gehaald vanwege zijn/haar Google-gedrag?
Heel goed. Tegenwoordig is 'ie ook wel bekend onder de naam 'Plasterk'.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Jayhawk
a Yeah, right.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Plasterk het volgende:
a ik heb niet gegoogled
b je verpest de sfeer
c je haalt hele oude koeien uit de sloot
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Bos taurus, dat is een stier en de rest zijn huisdieren.
Ik probeerde het netjes op te lossen en jij maakte er weer zo'n heisa van wat een vrouwentrekje is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
a Yeah, right.
b Wie begon er nou over Google?
c Tja, een vrouw vergeet nu eenmaal niet snel iets.
Uh-huh. Je had ook gewoon niet kunnen reageren op dat plaatje...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef Plasterk het volgende:
Ik probeerde het netjes op te lossen en jij maakte er weer zo'n heisa van wat een vrouwentrekje is.
Je had ook gewoon dat plaatje niet kunnen brengen.. wie begon er nu dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uh-huh. Je had ook gewoon niet kunnen reageren op dat plaatje...
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef Plasterk het volgende:
Rattus norvegicus is niet gedomesticeerd
Nu is het heel makkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef Plasterk het volgende:
Felis catus --> kat
Rattus norvegicus --> rat
Mus musculus -->huismuis
Gallus gallus domesticus --> kip
Bos taurus --> koe
Zegt Koning Google...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef Plasterk het volgende:
Je had ook gewoon dat plaatje niet kunnen brengen.. wie begon er nu dan?
Plasterk +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef Plasterk het volgende:
kip is een vogel
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef Plasterk het volgende:
kip is een vogel
laat maar, ik ga me niet meer verlagen tot jouw niveauquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...
Mus musculus is de huismuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...
Tja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem maar de Muis muisculus moeten noemen hoor.![]()
de vorige vraag ook, welke en waarom..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:04 schreef Mapani het volgende:
Dat zijn 2 vragen
wat voor uil en latijnse naam is foutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Die uil is Buteo buteo, die kiekendief (????ik heb geen verstand van vogels) is een Bubo bubo
check mn hints evenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef Dodecahedron het volgende:
ransuil Bubo bubo
havik dan: Buteo buteo
buizerd is goed, nu alleen de uil nog, zn naam is net zo opgebouwd als zijn latijnse naamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef Dodecahedron het volgende:
steenuil -> Bubo bubo
buizerd -> Buteo buteo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |