Oke, maar toch zal het de eerste paar maanden wel raar zijn denk ik. Je hebt toch minder uit te geven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef slindenau het volgende:
Klopt, maar ook geen uitgaven (ja ik ben zo'n type die niet rookt, drinkt of (veel) verbelt)
bijna nergens meer te krijgen zie ik, engels subs ook geen optie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand hier enig idee waar ik de Nederlandse versie van Requiem For A Dream nog zou kunnen bemachtigen?
Mijn Engels is uitstekend, maar toch vind ik Nederlandse versies altijd prettiger kijken (omdat er altijd wel een paar woorden in de film voor komen die ik dan weer niet ken en dat irriteert me dan). Hetzelfde heb ik met Léon (eindelijk een Nederlands ondertitelde versie van gevonden, helaas geen director's cut maar in ieder geval beter dan niets). Waar slaat het überhaupt op dat zo'n meesterwerk (vrijwel) niet meer verkrijgbaar is in Nederland?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijna nergens meer te krijgen zie ik, engels subs ook geen optie?
Das waar, maar dan heb ik nog even te gaan. Zit net over de 700 volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef slindenau het volgende:
Inderdaad, maar 50 of >1000 is toch wel een "klein" verschil.
User Comments: Surrealism at its bestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef pascalheister het volgende:
wat een maffe en absurdische film van Bunuel, maar o zo geweldig![]()
http://www.imdb.com/title/tt0071487/
Geweldige keuzequote:
Was idd erg goedquote:
Zei ik tochquote:
300 euro per maand inkomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef slindenau het volgende:
Druk hier ja.
Ik heb de laatste tijd weer wat meer DVD's besteld (ben eindelijk klaar met sparen, en dan is 300 euro/week opeens best veel inkomen).
Maarja, die moeten allemaal nog binnen komen.
quote:Judge rules against cheap CD site
Online music store CD-Wow has been found in contempt of court for selling illegally imported cheap CDs in the UK.
A High Court judge in London ruled that its owners, Music Trading Online, were "in substantial breach" of a 2004 court agreement to stop selling such albums.
Record companies complained that the site broke a deal not to buy CDs in places like Hong Kong and re-sell them in the UK without their permission.
CD-Wow said the judgement "spelled disaster for millions of music fans".
The company will be fined in July after an inquiry into how much it owes the record companies who complained of copyright infringement.
bbc.co.uk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef cultheld het volgende:
Zo werken ze illegaal downloaden alleen maar in de hand.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef slindenau het volgende:
Ok...het is maar hoeveel je voor een booklet over hebt.
Nee om 16.30uur alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |