quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:18 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist bij het einde van 24 season 3 belandt. My god, wat heeft die serie een hoop "AAAAAARGH FUCK WAAROM DOE JE DAT NOU SNOL! STERF!" momenten.
quote:
Seizoen twee was ook coolquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben nog maar bij seizoen 2 met 24Moet nog een aflevering online kijken, dvd zaten krassen op
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:49 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt me nu echt een bagger serie
Als je nou eens begint bij de aller eerste aflevering en het even de tijd geeft zodat je er aan kunt wennen zul je zien dat het een briljante serie isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef slindenau het volgende:
Nee
Ik heb een paar keer een aflevering gezien, maar die stijl met 3 tot 4 verschillende vensters met aparte scenes staat me echt niet aan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef Geqxon het volgende:
En ik maar denken dat slogans puur marketing waren. Heb ik gister 6 bammetjes met Calve pindakaas op, ben ik vandaag verdomme twee centimeter gegroeid
Het is echt niet dat je vier verhalen door elkaar ziet lulloquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:24 schreef slindenau het volgende:
Neen, ik kan niet multitasken...dus zodra ze op die manier beginnen mis ik de helft van het verhaal
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef sjeppert het volgende:
ik kan niet meer op dvd.nl
ze zeggen dat ik niet gemachtigd ben om daar een kijkje te nemen terwijl ik tot vandaag
elke dag wel ff op de site kijkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |