abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 02:43:10 #61
27383 poktor
10101011010110
pi_46869705
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben rechtstreeks, ik bekijk het altijd van beide kanten.

Nederlanders vs Marokkanen, ik denk er altijd zo over, het komt altijd van allebei de kanten !!!!
In dit geval niet: De marokkaantjes werden jarenlang platgeknuffeld door de linkse kerk en het volk ging er in mee, TOTDAT bleek, dat diezelfde marokkaantjes TUIG van de richel bleken te zijn. Toen dat bij de massa doordrong, veranderde de houding van het Nederlandse volk ten opzichte van de marokkanen, en terecht! dit is dus door hunzelf veroorzaakt. Zoals altijd lijden de enkele goeden weer onder de vele slechten, maar zeg nou zelf: als van een groep allochtonen, de marokkanen in dit geval, van alle jongeren ruim 75% (!) zich in het criminele circuit bevindt (bron: CBS), kan daar toch nooit iets goeds uit voortkomen? De afkeer is dus volkomen terecht!
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_46869746
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Welke taal is dat?
Het ging over Marokkaanse taal !

In dit geval het woord: Wasagbi ????
pi_46869752
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op 'vreemdelingen' die in grote getalen Nederland binnenkwamen.
I Know, maar ik wou het toch effe kwijt !
pi_46869787
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef poktor het volgende:

[..]

In dit geval niet: De marokkaantjes werden jarenlang platgeknuffeld door de linkse kerk en het volk ging er in mee, TOTDAT bleek, dat diezelfde marokkaantjes TUIG van de richel bleken te zijn. Toen dat bij de massa doordrong, veranderde de houding van het Nederlandse volk ten opzichte van de marokkanen, en terecht! dit is dus door hunzelf veroorzaakt. Zoals altijd lijden de enkele goeden weer onder de vele slechten, maar zeg nou zelf: als van een groep allochtonen, de marokkanen in dit geval, van alle jongeren ruim 75% (!) zich in het criminele circuit bevindt (bron: CBS), kan daar toch nooit iets goeds uit voortkomen? De afkeer is dus volkomen terecht!
Wil nog niet zeggen dat je geen respect mag tonen, mijn motto is Respect for all.

Respect voor iedereen.

Oke Marokkanen zijn misschien anders, maar dan zijn ze nog niet gek of debiel hoor.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 02:52:09 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46869847
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef OreO het volgende:
en terecht.
Wat terecht.??? De dood van 10.000 moslims in Bosnie bijvoorbeeld onder Nederlandse supervisie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_46869909
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat terecht.??? De dood van 10.000 moslims in Bosnie bijvoorbeeld onder Nederlandse supervisie.
Er word altijd maar té slecht over de Moslims gedacht hé.

Ook een beetje Respect voor die mensen aub, dan hebben ze het ook voor jou.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 03:06:27 #67
163122 Etjo
Schoonheid van de nacht
pi_46870058
En huilen omdat mensen je ergens op aanspreken of kritiek geven is Moslim sport nummer 1 geworden, huilies.
" I'm not that sad, but I'm sad enough "
Listen, trust me, your face is ugly..
pi_46870159
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Supervisie? De Serviers voerden onze bevelen uit?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46870172
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:14 schreef Apropos het volgende:

[..]

Supervisie? De Serviers voerden onze bevelen uit?
Dus is de dader alsnog Nederland, ze laten het alleen door anderen doen.

Goh we gaan steeds meer op Bush lijken.
pi_46870174
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef poktor het volgende:

[..]

uhm .. tussen 1977 en 1989 hadden we centrum rechts hoor .. VVD-CDA .. pas vanaf het moment dat de PvdA weer in de regering zat is er wat gedaan .. links geknuffel .. remember gumus ?
het "rechtse" zakenleven heeft de illegale allochtoon geknuffelld tot links er een stokje voor stak, altijd al, het enige wat links zegt is dat nadat je ze dan toch al binnen hebt gelaten je ze ook moet behandelen als gelijkwaardige mensen
pleased to meet you
  zaterdag 3 maart 2007 @ 03:35:49 #71
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_46870352
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:16 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm .. tussen 1977 en 1989 hadden we centrum rechts hoor .. VVD-CDA .. pas vanaf het moment dat de PvdA weer in de regering zat is er wat gedaan .. links geknuffel .. remember gumus ?
het "rechtse" zakenleven heeft de illegale allochtoon geknuffelld tot links er een stokje voor stak, altijd al, het enige wat links zegt is dat nadat je ze dan toch al binnen hebt gelaten je ze ook moet behandelen als gelijkwaardige mensen
Je moet ook even de uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen in die periode erbij pakken, want de samenstelling van de regeringscoalitie zegt natuurlijk niets over de verhouding in de diverse gemeenteraden.
Anders gezegd is het niet zo dat met een centrum-rechtse coalitie in het kabinet problemen in de gemeenten alleen maar door de VVD en CDA werden aangepakt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46870361
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:16 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dus is de dader alsnog Nederland, ze laten het alleen door anderen doen.
Nee, dat is echt onzin.
pi_46870367
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, dat is echt onzin.
Oja en hoezo dan ?

Maar het is geen onzin het is een Feit.
pi_46870395
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:38 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Oja en hoezo dan ?
''Supervisie'' en ''het door anderen laten doen'' duiden erop dat het een voornemen van Dutchbat was om alle Moslimmannen uit te roeien, en dat is onzin.
quote:
Maar het is geen onzin het is een Feit.
Ha, Meki!
pi_46870420
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

''Supervisie'' en ''het door anderen laten doen'' duiden erop dat het een voornemen van Dutchbat was om alle Moslimmannen uit te roeien, en dat is onzin.
[..]

Ha, Meki!
Oke ik begrijp wat je bedoeld, ze hebben als het ware onze ideeen afgepakt die wij niet eens wilden uitvoeren.

Maar toch het is hier allemaal begonnen.

Wat nou Ha Meki ????
  zaterdag 3 maart 2007 @ 04:04:28 #76
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_46870497
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 03:46 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Oke ik begrijp wat je bedoeld, ze hebben als het ware onze ideeen afgepakt die wij niet eens wilden uitvoeren.
Nee, want dat zou weer veronderstellen dat Dutchbat een taak zou hebben gekregen van haar opdrachtgever (de V.N.) moslimmannen uit te roeien. Dat is onzin.
Dus van het afpakken van ideeën is geen sprake, want zulke ideeën bestonden bij Dutchbat (of de V.N.) niet.
quote:
Maar toch het is hier allemaal begonnen.
Wat is hier allemaal begonnen?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 04:20:18 #77
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_46870566
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:05 schreef moussie het volgende:

[..]

is dat een upgrade of downgrade voor 1988 NK homo's "slaan" achter de hortus ?
Aan dat onderdeel doen we liever niet mee daar zijn de moslims superieur in.
mai pen rai
pi_46870598
dubbel paspoort is altijd onzin geweest gelukkig kaarten ze het nu eens aan
pi_46871031
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Ho eens even.... dit is een column die tot een [NWS]-bericht wordt neergezet.
- Hold your horses -
idd. sinds wanneer is dat 'nieuws'?
ach ja het komt goed uit voor de TS
pi_46871048
Mijn motto: Net zolang moslims pesten tot ze het lekker gaan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')