In dit geval niet: De marokkaantjes werden jarenlang platgeknuffeld door de linkse kerk en het volk ging er in mee, TOTDAT bleek, dat diezelfde marokkaantjes TUIG van de richel bleken te zijn. Toen dat bij de massa doordrong, veranderde de houding van het Nederlandse volk ten opzichte van de marokkanen, en terecht! dit is dus door hunzelf veroorzaakt. Zoals altijd lijden de enkele goeden weer onder de vele slechten, maar zeg nou zelf: als van een groep allochtonen, de marokkanen in dit geval, van alle jongeren ruim 75% (!) zich in het criminele circuit bevindt (bron: CBS), kan daar toch nooit iets goeds uit voortkomen? De afkeer is dus volkomen terecht!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben rechtstreeks, ik bekijk het altijd van beide kanten.
Nederlanders vs Marokkanen, ik denk er altijd zo over, het komt altijd van allebei de kanten !!!!
I Know, maar ik wou het toch effe kwijt !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op 'vreemdelingen' die in grote getalen Nederland binnenkwamen.
Wil nog niet zeggen dat je geen respect mag tonen, mijn motto is Respect for all.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef poktor het volgende:
[..]
In dit geval niet: De marokkaantjes werden jarenlang platgeknuffeld door de linkse kerk en het volk ging er in mee, TOTDAT bleek, dat diezelfde marokkaantjes TUIG van de richel bleken te zijn. Toen dat bij de massa doordrong, veranderde de houding van het Nederlandse volk ten opzichte van de marokkanen, en terecht! dit is dus door hunzelf veroorzaakt. Zoals altijd lijden de enkele goeden weer onder de vele slechten, maar zeg nou zelf: als van een groep allochtonen, de marokkanen in dit geval, van alle jongeren ruim 75% (!) zich in het criminele circuit bevindt (bron: CBS), kan daar toch nooit iets goeds uit voortkomen? De afkeer is dus volkomen terecht!
Wat terecht.??? De dood van 10.000 moslims in Bosnie bijvoorbeeld onder Nederlandse supervisie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef OreO het volgende:
en terecht.
Er word altijd maar té slecht over de Moslims gedacht hé.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat terecht.??? De dood van 10.000 moslims in Bosnie bijvoorbeeld onder Nederlandse supervisie.
Supervisie? De Serviers voerden onze bevelen uit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat terecht.??? De dood van 10.000 moslims in Bosnie bijvoorbeeld onder Nederlandse supervisie.
Dus is de dader alsnog Nederland, ze laten het alleen door anderen doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Supervisie? De Serviers voerden onze bevelen uit?
uhm .. tussen 1977 en 1989 hadden we centrum rechts hoor .. VVD-CDA .. pas vanaf het moment dat de PvdA weer in de regering zat is er wat gedaan .. links geknuffel .. remember gumus ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef poktor het volgende:
[..]
In dit geval niet: De marokkaantjes werden jarenlang platgeknuffeld door de linkse kerk en het volk ging er in mee, TOTDAT bleek, dat diezelfde marokkaantjes TUIG van de richel bleken te zijn. Toen dat bij de massa doordrong, veranderde de houding van het Nederlandse volk ten opzichte van de marokkanen, en terecht! dit is dus door hunzelf veroorzaakt. Zoals altijd lijden de enkele goeden weer onder de vele slechten, maar zeg nou zelf: als van een groep allochtonen, de marokkanen in dit geval, van alle jongeren ruim 75% (!) zich in het criminele circuit bevindt (bron: CBS), kan daar toch nooit iets goeds uit voortkomen? De afkeer is dus volkomen terecht!
Je moet ook even de uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen in die periode erbij pakken, want de samenstelling van de regeringscoalitie zegt natuurlijk niets over de verhouding in de diverse gemeenteraden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:16 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. tussen 1977 en 1989 hadden we centrum rechts hoor .. VVD-CDA .. pas vanaf het moment dat de PvdA weer in de regering zat is er wat gedaan .. links geknuffel .. remember gumus ?
het "rechtse" zakenleven heeft de illegale allochtoon geknuffelld tot links er een stokje voor stak, altijd al, het enige wat links zegt is dat nadat je ze dan toch al binnen hebt gelaten je ze ook moet behandelen als gelijkwaardige mensen
Nee, dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus is de dader alsnog Nederland, ze laten het alleen door anderen doen.
''Supervisie'' en ''het door anderen laten doen'' duiden erop dat het een voornemen van Dutchbat was om alle Moslimmannen uit te roeien, en dat is onzin.quote:
Ha, Meki!quote:Maar het is geen onzin het is een Feit.
Oke ik begrijp wat je bedoeld, ze hebben als het ware onze ideeen afgepakt die wij niet eens wilden uitvoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Supervisie'' en ''het door anderen laten doen'' duiden erop dat het een voornemen van Dutchbat was om alle Moslimmannen uit te roeien, en dat is onzin.
[..]
Ha, Meki!
Nee, want dat zou weer veronderstellen dat Dutchbat een taak zou hebben gekregen van haar opdrachtgever (de V.N.) moslimmannen uit te roeien. Dat is onzin.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke ik begrijp wat je bedoeld, ze hebben als het ware onze ideeen afgepakt die wij niet eens wilden uitvoeren.
Wat is hier allemaal begonnen?quote:Maar toch het is hier allemaal begonnen.
Aan dat onderdeel doen we liever niet mee daar zijn de moslims superieur in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:05 schreef moussie het volgende:
[..]
is dat een upgrade of downgrade voor 1988 NK homo's "slaan" achter de hortus ?
idd. sinds wanneer is dat 'nieuws'?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Ho eens even.... dit is een column die tot een [NWS]-bericht wordt neergezet.
- Hold your horses -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |