Heheh, das een mooie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef vigier het volgende:
Bij onze leasemaatschappij mag je geen Renault meer bestellen... Misschien gaan ze Peug ook nog wel aan de lijst toevoegen...
Dan denk ik dat je pech hebt.... en binnekort weer langs de kant van de weg staat te vloeken en te tieren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef Chinless het volgende:
Of dat kwam doordat toyota niet zoveel rond reed wist hij niet. Maar ing heeft net veel nieuwe 207s aangeschaft dus ik vrees het ergste
Ford heeft dit jaar miljoenen verlies geleden, omdat Toyota de hele amerikaans markt aan het veroveren is. Het is op dit moment zelfs een algemeen feit dat Toyota de betrouwbaarste auto is.quote:Of dat kwam doordat toyota niet zoveel rond reed wist hij niet
Heb zelf een Toyota Celica gehad uit '91 en tot z'n laatste beurt (voordat ik m in liet ruilen een paar maanden terug) was het enkel remblokjes vervangen voor rest waren dat de duurste zaken. Dat ding bleef gaan... net een Duracell konijntjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef diomedes het volgende:
Alleen maar ellende met die europese autoos. Lang leven de japaners.
[..]
Ford heeft dit jaar miljoenen verlies geleden, omdat Toyota de hele amerikaans markt aan het veroveren is. Het is op dit moment zelfs een algemeen feit dat Toyota de betrouwbaarste auto is.
(of in ieder geval 1 van de betrouwbaarste)
Mijn ouders hebben altijd problemen met volkswagen gehad en rijden nu toyota
Mijn oom en tante iedere keer ellende met renault.
Ikzelf prive ellende met peugeot (en ben best een tijdje peugeot fan geweest)
Voor mijn werk nogal wat mee gemaakt met opel astra&combo
Rij nu in een saaie nissan en heb nog totaal geen problemen gehad (afkloppen)
Dat hebben alle peugeots..quote:Tweede 207: 28.000 ong.
Oliepeil laag, echter zat er gewoon olie in, na het bij flikkeren bleef de melding.
Met Saxo heeft ook regelmatig met kuren te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Franse auto's en electronica...
(heb zelf een 206)
Stationairklep is idd bekend probleem van 106/saxo. Keer goed schoonmaken zou al veel kunnen helpen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef OA het volgende:
Met Saxo heeft ook regelmatig met kuren te maken.
Bij stilstaan 3000 toeren maken (zonder gaspendaal aan te raken...)![]()
Oh ik ben nog steeds erg te spreken over het uiterlijk van mijn 206je. Mijn vorige, een 205je mis ik af en toe nog steeds. Portieren die net zo dun zijn als een kartonnen doos, ver overhellen bij lange scherpe bochten, af en toe uitvallen van motor tijdens het rijden, geweldige auto!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef battlesickloner het volgende:
Lijkt me allemaal te herleiden tot elektronica, en die zit in iedere moderne wagen ... beter een iets ouder beestje kopenwant echt alle merken hebben er problemen mee.
Ligt op zich niet aan Peugeot, daar hebben ze best wel ooit leuke autootjes gemaakt, naar mijn mening.
pwnd enzoquote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef Kamphuys het volgende:
Donderdagavond m'n nieuwe Megane CC opgepikt, gisteren wat aan het rondtuffen geweest, redelijk weer dus dak even open... Kreeg ik daarna godverdegodver het dak niet meer dicht.
Lekker als het dreigt te gaan regenen. Zo vertrouw je dat ding ook niet meer natuurlijk, gaat de lol van een cabrio er wel een beetje af.
Maandag maar naar de dealer![]()
Maar ja als ik nu overal die horrorverhalen lees rond de elektronica van Renault...
Hartstikke leuk dat ze dat ding tjokvol elektronica rammen maar dan moeten ze dat spul misschien eerst wat langer testenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pwnd enzo
Nou ja, ik mag niets zeggen.. Rij in het andere franse merk rond![]()
Ja, is ook zo. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen electrische problemen heb gehad even afkloppen.. Kan ook komen omdat er nog geen 5000 km mee gereden isquote:Op zondag 4 maart 2007 11:54 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat ze dat ding tjokvol elektronica rammen maar dan moeten ze dat spul misschien eerst wat langer testen![]()
Tja, als je na 120 gereden kilometers de eerste problemen al tegenkomt ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen electrische problemen heb gehad even afkloppen.. Kan ook komen omdat er nog geen 5000 km mee gereden is
Alleen een kras op de toerenteller en de ramen in mijn achterdeuren lekken.
Legendarische auto naar mijn meningquote:Op zondag 4 maart 2007 04:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
205
Daar heb ik rijlessen inquote:
Nee gek hèquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dat probleem heb ik nooit in met mijn Maybach Puch
Neem er gelijk een labrador, 2 kinderen + een caravan erbij en je bent helemaal klaarquote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef Game_Error het volgende:
koop een volvo, die dingen rijden heerlijk en geven nooit problemen (ff afkloppen)
Volvo is toch ook best wel betrouwbaar? En ja, problemen heb je met iedere auto wel een keer maar als je er mee stil komt te staan is het wel ontzettend irritant.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef Game_Error het volgende:
koop een volvo, die dingen rijden heerlijk en geven nooit problemen (ff afkloppen)
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:31 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Neem er gelijk een labrador, 2 kinderen + een caravan erbij en je bent helemaal klaar
Jij koopt 'm natuurlijk zelf.quote:
In mijn vrije tijd ben ik liever ergens anders dan in een garage.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Boeiend, zolang de problemen kostenloos verholpen worden zou ik alsnog voor een 207 gaan, aangezien ze heerlijk rijden en toffe bakkies zijn
Als je een goede garage/lease bedrijf hebt, hoef je er helemaal geen last van te hebben. Auto laten ophalen en direct (kostenloos) een vervangende auto neer plempen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd ben ik liever ergens anders dan in een garage.
Wil niks zeggen.quote:
Goed dat ik dat weetquote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Zoiets hoorde ik ook al over de Fox ja, vooral dat de koppeling nog weleens door wilde fikken.
Ik rij nu een VW Polo omdat ik een leaseauto heb maar anders was ik nooit afgestapt van Mazda. (Japannertjes zijn toch wel m'n favo auto's)
Welke Volvo valt in de prijsklasse van een 207 dan? Het goedkoopste model C30 is ongeveer dezelfde prijs als het duurste type 207....quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef Game_Error het volgende:
koop een volvo, die dingen rijden heerlijk en geven nooit problemen (ff afkloppen)
Ik heb 1x een VW Fox mee gehad als vervangend vervoer, Wat een ongelovelijk pauper hok is dat.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil niks zeggen.
Vriendin van mij heeft 3x Volkswagen Fox gehad, die was ook helemaal niks waard.
Nee ik zou een goede occaison kopen, als je al die bijtelling shit bij mekaar optelt dan kost het wel een hele hoop knaken. Voordat geld zou ik dan wel een betere auto leasen en wat meer compensatie van de werkgever vragen.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Jij koopt 'm natuurlijk zelf.
Nu nog wachten tot je 18 bent.
Ik heb juist in een duitse auto nooit last van de rug oid, laatst een kwartiertje in een 206 gereden en ik had de rest van de dag een zere rugquote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb 1x een VW Fox mee gehad als vervangend vervoer, Wat een ongelovelijk pauper hok is dat.
Volgens mij kan je meteen naar de fysio als je daar iedere dag 100km in moet rijden.
Het is trouwens verbazing wekkend dat mensen 9000 euro over hebben voor zo'n auto.
Mijn Nissan Sunny 2.0d uit 1993 reed nog beter.
Ik ook. Zelfs een VW Lupo rijdt lekkerder (heb ik ook een keer als vervangende auto gehad). Ik vind het echt 10x niks zo'n Fox. Okee, als vervangend vervoer of boodschappen wagentje is het prima, afgezien van de prijs dan, maar niet om veel in te zitten. Maar goed VW is sowieso altijd wel erg duur als je kijkt wat je er voor terug kijkt en voor de Duitse degelijkheid hoef je het ook niet te doen, want zo heel betrouwbaar vind ik ze ook niet (meer).quote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb 1x een VW Fox mee gehad als vervangend vervoer, Wat een ongelovelijk pauper hok is dat.
Volgens mij kan je meteen naar de fysio als je daar iedere dag 100km in moet rijden.
Het is trouwens verbazing wekkend dat mensen 9000 euro over hebben voor zo'n auto.
Mijn Nissan Sunny 2.0d uit 1993 reed nog beter.
Een collega van m'n vader had het helemaal mooi. Als het goed is (correct me if I'm wrong) zit er zo'n regensensor waardoor automatisch je zwiepers aangaan als het regent. Echter bij hem schoof z'n sunroof open als er druppels opgemerkt werden. Dus zodra er wat druppels vielen en dat dak open ging (en dus niet meer dicht zolang er druppels vielen) probeerde hij zo snel mogelijk een viaduct te bereiken zodat hij droog stondquote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef Kamphuys het volgende:
Donderdagavond m'n nieuwe Megane CC opgepikt, gisteren wat aan het rondtuffen geweest, redelijk weer dus dak even open... Kreeg ik daarna godverdegodver het dak niet meer dicht.
Lekker als het dreigt te gaan regenen. Zo vertrouw je dat ding ook niet meer natuurlijk, gaat de lol van een cabrio er wel een beetje af.
Maandag maar naar de dealer![]()
Maar ja als ik nu overal die horrorverhalen lees rond de elektronica van Renault...
Dat is pas pwnedquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een collega van m'n vader had het helemaal mooi. Als het goed is (correct me if I'm wrong) zit er zo'n regensensor waardoor automatisch je zwiepers aangaan als het regent. Echter bij hem schoof z'n sunroof open als er druppels opgemerkt werden. Dus zodra er wat druppels vielen en dat dak open ging (en dus niet meer dicht zolang er druppels vielen) probeerde hij zo snel mogelijk een viaduct te bereiken zodat hij droog stondStopte het met regenen ging het ding weer dicht.
Hielp alleen niet bij een hoosbui, dan was het al te laat.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs een VW Lupo rijdt lekkerder (heb ik ook een keer als vervangende auto gehad). Ik vind het echt 10x niks zo'n Fox. Okee, als vervangend vervoer of boodschappen wagentje is het prima, afgezien van de prijs dan, maar niet om veel in te zitten. Maar goed VW is sowieso altijd wel erg duur als je kijkt wat je er voor terug kijkt en voor de Duitse degelijkheid hoef je het ook niet te doen, want zo heel betrouwbaar vind ik ze ook niet (meer).
Ja ik heb ook een paar maanden een bijna nieuwe peugeot 207 gehad. Af en toe gaf ie een melding side lamp faulty (ergens een lampje stuk). En inderdaad, dat lampje brandde ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:21 schreef TSPO het volgende:
Rij nu 1 jaar/42.000km in een 207 en nog geen probleem gehad. Ja, een lekke band maar dat komt niet echt door de auto. En af en toe een melding op het display die de volgende dag weer is verdwenen, dat schijnt frans te zijn.
Pffff bobby wat laat je me schrikken. Ik heb net m'n Arosa verkocht en de nieuwe Fox is gisteren binnen gekomen. Hij rijdt dus echt wel beter dan de Arosa en is een klap ruimer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs een VW Lupo rijdt lekkerder (heb ik ook een keer als vervangende auto gehad). Ik vind het echt 10x niks zo'n Fox. Okee, als vervangend vervoer of boodschappen wagentje is het prima, afgezien van de prijs dan, maar niet om veel in te zitten. Maar goed VW is sowieso altijd wel erg duur als je kijkt wat je er voor terug kijkt en voor de Duitse degelijkheid hoef je het ook niet te doen, want zo heel betrouwbaar vind ik ze ook niet (meer).
En dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Brulbuffel het volgende:
Koop dan ook een Opel Corsa.
Opel..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Brulbuffel het volgende:
Koop dan ook een Opel Corsa.
heel hard tegen de eerste boomquote:
1250 KG?!?! Voor een geeneens zo ruim autootje uit het B-segment? Weet je zeker dat er niet ergens wat blokken lood in verstopt zitten?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef jap85 het volgende:
Ik rijd ook een 207, snelle uitvoering met alles erop en eraan uiteraard. Inmiddels 25000 km afgelegd zonder problemen. Integendeel hij rijdt heerlijk, perfecte wegligging, stuurt lekker direct en ligt als een blok op de weg (logisch met 1250 kg). Er hebben inmiddels aardig wat mensen in gereden en iedereen vind m goed rijden. Onterechte klacht dus.
406c, als in Coupé?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb als huur/lease/eigendom een 106/206/307/309/406c gehad.
Nog nooit 1 storing mee gehad..
Oh en ik ben helemaal geenPeugeot
fan.
.
Vergeet niet dat die auto's ook steeds groter worden met elk opvolgend model en tjokvol worden gestopt met nog sterkere veiligheidskooien, -balken, systemen en luxe-accessoires als glazen dak etc. Maar 200kg zwaarder dan mijn 206 is toch wel erg veel ja, dat was wat mij erg opviel toen de 207 werd geïntroduceerd. Peugeot dacht zeker dat omdat de motoren toch zuiniger waren dat ze niet op het gewicht hoefden te letten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:02 schreef RWest het volgende:
[..]
1250 KG?!?! Voor een geeneens zo ruim autootje uit het B-segment? Weet je zeker dat er niet ergens wat blokken lood in verstopt zitten?
vervang je stappenmotor eensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
Met Saxo heeft ook regelmatig met kuren te maken.
Bij stilstaan 3000 toeren maken (zonder gaspendaal aan te raken...)![]()
Een dag lang kut starten en vervolgens 3 maanden nergens meer last van...![]()
Etc...![]()
Verder een prima auto hoor...![]()
Elk automerk wat volgepropt zit met electronica heeft kuren. Ook bv BMW en mercedes.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:55 schreef siekman het volgende:
die franse en electronica daar heb je altijd problemen mee
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef jap85 het volgende:
Ik rijd ook een 207, snelle uitvoering met alles erop en eraan uiteraard.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:58 schreef Ixnay het volgende:
Tip 1: Als je een auto bestelt, kies dan een jap of een mof. Dat zijn de 2 auto volkeren.
Ik heb ook kuipstoeltjes (origineel RC). Heerlijk voor het betere bochtenwerk! Velgen ook origineel trouwens (17' pitlane).quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:22 schreef Adviseur het volgende:
[..]
Idem hier, met Sparco kuipjes en OZ rims
Het zal allemaal wel meevallen met zo'n hoge verkoopaantallen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef Qrious het volgende:
En ik maar kijken naar de 207 als evt nieuwe wagen voor mijn werk straks omdat de 307 van de zomer ook prima beviel zonder probs @ 6000 km![]()
Klinkt goed die problemen, zeker die met dat dakraam dat openvliegt tijdens een hoosbuiKan dan misschien toch maar beter een Grande Punto of nieuwe Ibiza worden
Nja, punt is, voor de prijs van een VW Polo heb je een 207 met alles d'r op en d'r aan. Ik was van plan ook voor een VW Golf of Polo te gaan, maar als je kijkt naar het prijsverschil als je d'r ook nog AC enzo in wilt hebben, dan gaat je bijtelling wel enorm omhoog als je voor een VW gaat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:58 schreef Ixnay het volgende:
Tip 1: Als je een auto bestelt, kies dan een jap of een mof. Dat zijn de 2 auto volkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |