Za de visite gezellig vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef Arcee het volgende:
't Blijft onduidelijk waarom je geen schaatsen mag/kan kijken, golfer.
Nee, omstebeurt naar iets kijken waar de ander niet naar wil kijken, dat is gezellig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef phluphy het volgende:
Ik heb ook een probleem vanavond. Manlief houdt er niet van, nu ja een half uurtje nog wel maar dan niet meer ...
We hebben wel tv op de slaapkamer, maar ja da's ook weer zo ongezellig.![]()
Ik kan met zijn keuze prima leven, alleen hij niet altijd met de mijne.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:15 schreef Arcee het volgende:
Nee, omstebeurt naar iets kijken waar de ander niet naar wil kijken, dat is gezellig.
Ja, dan blijft 't bij tv-kijken, als die aan blijft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef phluphy het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch de broek aan he.![]()
Als die zeldzaam zijn, okee, dan snap ik 't.quote:Maar een avondje metis me ook veel waard hoor.
ik denk dat ik op een tactisch moment een kloon aan ga makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef Arcee het volgende:
Nou ja, hele wereld...
Die van jou niet, nee. Begint wel memorabel met 100, maar zakt dan toch anoniem weg met 541. Sowieso is 6 cijfers natuurlijk al een hele opgave.
kloontje kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:48 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat ik op een tactisch moment een kloon aan ga maken![]()
Hear hear!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:31 schreef LedZep het volgende:
Heere Heere Heere wat moet er van de wereld terechtkomen als men een sociaal leven () verkiest boven schaatsen
.
Hé, je lijkt Erben wel die Heerenveen probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:31 schreef LedZep het volgende:
Heere Heere Heere - etc
Geen idee, maar dat weet jij toch wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heeft die een mooi usernummer dan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat weet jij toch wel.
En anders weet Arcee het vast wel.
Mirri heeft, uit m'n hoofd, 142762.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik had werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
quote:
Om het flauwe grapje maar even te maken. Ik ken alle user-id's uit mijn hoofd, weet alleen niet welke naam er bij hoort.quote:
Ik ken die van jou wel uit mijn hoofd en die van mijzelf geeneensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
Ochowiczquote:
quote:
Catrionaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef snellejelle het volgende:
Catriona raakt d'r WR echt niet kwijt
Helaas ooit wel, maar vanavond echt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef snellejelle het volgende:
Catriona raakt d'r WR echt niet kwijt
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef MiLalaa het volgende:
hijg hijg meldt
Ja, maar die Chinees heet Sheng.quote:
aah! daar is de indiaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef MiLalaa het volgende:
hijg hijg meldt
Vandaag niet.quote:
Haaaiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef MiLalaa het volgende:
hijg hijg meldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |