Mijn vriendin vondt dat ook wel een leuke voor mijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:09 schreef GothaP het volgende:
Verrek! Eric heeft de zelfde boxer als dat ik heb! :|
Weet niet of ik er blij mee moet zijn...
sms DGK ON naar 3010 aanmaken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, jammer dat er nog geen onafhankelijke sms dienst is die je op de hoogte houdt. Die talpa berichten hoef ik niet.![]()
1 woord: laptopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, jammer dat er nog geen onafhankelijke sms dienst is die je op de hoogte houdt. Die talpa berichten hoef ik niet.![]()
eensch, het haar van Amanda is nog schoner vergeleken met ditquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Marielle is niet echt lelijk hoor. Ik vind haar wel schattig. Mooi gezichtje. Alleen ze moet geen gel in het midden doen..
Ik denk dat we daarop kunnen wachten tot Jaap een ons weegt.........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap uit de kleren en los op de dansvloer
Eens een echte vrouw !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? PrachtmeidDe mooiste die ik tot nu toe in de villa heb gezien zelfs.
zekersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? PrachtmeidDe mooiste die ik tot nu toe in de villa heb gezien zelfs.
Ja er staat iemand anders in t middelpunt he, dat kan ze niet hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Natasia kijkt ook gezellig zeg. Sociaal type echt dat mens.
Ze staat niet in de belangstelling en that hurts.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Natasia kijkt ook gezellig zeg. Sociaal type echt dat mens.
25quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Zeker wel leuk poppetje om te zien, iemand enig idee wat haar leeftijd is?
Ikke niet... Ben een beetje verliefd denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er dan mensen hier die haar lelijk vinden?
25... die verjaardag zijn ze momenteel aan het vierenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ze is net een kwartiertje 25quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
zojuist 25 geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik pak ff mijn zonnebril..............ik ben nog niet genezen, .na het zien van Jaap zijn schotwond van de weekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap uit de kleren en los op de dansvloer
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Mariellequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Miraaa het volgende:
Maar waar beschuldigde Brian Huub nou van ???????
Van het uitprinten van 300 reacties op zijn web-log.........printer aan en de redactie heeft dat niet door ??![]()
Warrig verhaal met 3 goed gelovigen aan zijn lippen......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |