JAH ..... DOE MAAR EEN TONEELHAAK ......... OF 14quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
De meest spraakmakende bewoner van het huis...
Shake that booty partyboy!
DGK_REDAKTIE![]()
![]()
![]()
ze heeft een beetje een raar groot voorhoofd, wel een aangenamere stem dan nena, nena mompelde en bromde altijd zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak..........
Ik vind haar uiterlijk, stem en persoonlijkheid (voor zover zichtbaar) echt leuk.
Nena zou ik hooguit voor een nachtje leuk vinden.
ik snap niet dat de toneelhaak jaap nog niet weggesleurd heeft....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef Dogga het volgende:
en dan wilt de redactie kijken dat SYL saai is
Jaap pff..doe normaal man
hij is al aangeschoten zo te zien
Ze vroeg of er een paar van Teasers langs mogen komen volgend weekend....zal brian vast niet erg vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:17 schreef Cyan het volgende:
Waarom belde Amanda naar achter?
De "documenten" zijn de tijdschrift-plannen die Eric, Huub en Sylvia eerder besproken hebben...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Cyan het volgende:
Dit was een antwoord op de vraag wat er aan de hand was met Brian en documenten.
Dat zelfstandige boeit me nog niet eens zoveel. Ze is gewoon mijn type en Nena is dat (behalve voor een nachtje) duidelijk niet.]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nena = High Maintenance
Mariel = Zelfstandige slimme vrouw
Weet wat je kiest!
Wat een sfeermaker hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric heeft gelijk: hoe is Jaap door de test gekomen?
Roger Waters!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfather![]()
![]()
![]()
Haar excollegaatjes? Dat zijn dus 150 x aantal Teasermeisjes = teveel contactpunten voor Amandaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze vroeg of er een paar van Teasers langs mogen komen volgend weekend....zal brian vast niet erg vinden.![]()
Te weinig redaktie leden om 200 kilo met een haak weg te slepenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik snap niet dat de toneelhaak jaap nog niet weggesleurd heeft....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfather![]()
![]()
![]()
nekspier? waarmee dan? hooguit zijn de spieren van zijn oogleden om te voorkomen dat ze dicht vallenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef cindy10 het volgende:
kan die bolle dweil niet beter opstaan om te dansen? dan is er nog een kleine hoop dat hij een grammetje afvalt.
nu traint hij alleen zn nekspieren,en die heeft hij al genoeg.
allemaal goed en wel maar ik hoop niet, dat hij ECHT los gaat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef the_undertaker het volgende:
ZOZO DIE JAAP! hij sloeg op het ritme van de beat op zijn been. HE-LE-MAAL LOS!
Oei! We zijn nog maar een hele kleine stap verwijderd van: "Sylvia ik wil dat je me pijpt, en ik wil aan je vagina zitten. Én ik wil SHOARMA!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef the_undertaker het volgende:
ZOZO DIE JAAP! hij sloeg op het ritme van de beat op zijn been. HE-LE-MAAL LOS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |