"Originele gedachtegoed".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Maar datgene wat hij preacht komt voort uit puur eigenbelang en sluit dus absoluut niet aan bij z'n originele gedachtengoed. Wedden: als z'n kids over een paar jaar van het eliteschooltje af zijn roept hij weer heel wat anders. Want onze Wouter wil uiteraard de wereld verbeteren, maar natúúrlijk niet ten koste van zichzelf. Stel je voor.
Hij zit toch bij de PvdA, of niet soms?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Originele gedachtegoed".Je bedoelt eigenlijk "de ideologie die ik hem toeschrijf maar die hij feitelijk nooit heeft laten zien"
Net als Sidekick.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
Hij zit toch bij de PvdA, of niet soms?
Dat dacht ik al aan zijn eenzijdige manier van modereren te kunnen interpreteren.quote:
Je moet met je idealen een beetje hoog van de toren blazen als je die uit wilt dragen. Genuanceerde realistische idealen zijn geen idealen maar concrete plannen. Idealen geven een richting aan. Ik ben het wel met je eens dat je dan ook in de richting van die idealen moet leven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder hoog van de toren blazen, maar dat kunnen ze niet laten. Ze willen allemaal de wereld redden.
quote:On Jan. 24, Vice President Dick Cheney found himself in the Situation Room on CNN with Wolf Blitzer. Towards the end of the interview, Blitzer confronted Cheney with an excerpt from a press release from a Christian Right organization called Focus on the Family which commented on the pregnancy of Cheney's lesbian daughter, Mary. They said: "Mary Cheney's pregnancy raises the question of what's best for children. Just because it's possible to conceive a child outside of the relationship of a married mother and father doesn't mean that it's best for the child." When asked if he'd like to comment, Cheney said, "I'm delighted I'm about to have a sixth grandchild, Wolf. And obviously I think the world of both my daughters and all of my grandchildren. And I think, frankly, you're out of line with that question." He later repeated the "out of line" statement.
The question wasn't out of line, though, because of the close ties between the Bush administration and the Christian Right. The organization that Blitzer quoted, Focus on the Family, was founded and is headed by James Dobson, one of the largest figures in the Christian Right arena, and his ties to the Bush administration run deep. In Chapter 10 of George W. Bush's book, "A Charge to Keep," Bush wrote, "Laura and I were active members of the First Methodist Church of Midland, and we participated in many family programs, including James Dobson's Focus on the Family series on raising children." Not only does the President have a personal connection with Dobson and Focus on the Family in particular, but the Bush-Cheney campaign had a close connection with Dobson as well. Slate Magazine wrote on Nov. 12, 2004 that "no one helped Bush win more than Dr. James Dobson...He proselytized hard for Bush this last year, organizing huge stadium rallies and using his radio program to warn his 7 million American listeners that not to vote would be a sin. Dobson may have delivered his victories in Ohio and Florida�Earlier this year, Dobson started a new offshoot of Focus on the Family called Focus on the Family Action, which he used to campaign openly for Bush." In fact, when Bush and Cheney won in 2004, Dobson received a personal thank-you call from the White House.
Het is allemaal 1 groot complotquote:Op zondag 4 maart 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat dacht ik al aan zijn eenzijdige manier van modereren te kunnen interpreteren.
Je kan er wel de draak mee steken jochie, maar objectief gezien, heb ik een goed punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 groot complot![]()
Sidekick wordt betaalt door Bos. En de communisten proberen door vogelaar van nederland een heilstaat te maken.
9-11 was een inside job en de orkaan katrina is door apparatuur de kant van new orleans opgestuurd![]()
Bin Laden leeft allang niet meer en de laatste tijd van zijn leven zat hij bij de CIA.
Het is allemaal de schuld van Bos![]()
Daar heb je FB of TRU voorquote:Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan er wel de draak mee steken jochie maar ik heb, objectief gezien, wel een punt.
quote:
omdat ik kritisch tegenover je ben betekent niet dat ik dus automatisch in Gore geloofquote:Op maandag 5 maart 2007 10:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]![]()
Ga jij nou maar lekker de Profeet Gore aanbidden, meelopertje.
[afbeelding]
Het CO2 komt uit al z'n gaten. Smerige milieuvervuiler!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]![]()
Ga jij nou maar lekker de Profeet Gore aanbidden, meelopertje.
[afbeelding]
Tuurlijk, lijkt me logisch!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:26 schreef Aurelianus het volgende:
Zouden we meteen de (misschien toch wel wijze) woorden van de prediker af moeten keuren als deze prediker ze zelf niet naleeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |