Heet ze Eliza?quote:
Nee, ik ga er zometeen nog op uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, veel plezier! Was het nog gelukt met een cadeautje?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef David Letterman het volgende:
[..]
nope, maar Beppie Etcetera () was nieuwsgierig en zo is het ff ontstaan...
Soemp, je begrijpt wel dat dat Keetie is geworden vanaf nu hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Nesle - Natalie
B.ertha - Marja
David Letterman - Aldo
Etcetera - Rianne
Hawaii_Tim - Tim
TradeMarkie - Mark
Erkel - Arjan
Beelzebub85 - Dominic
Mikkie - Mike
Soempie - Cathy (spreek uit: Keetie)
Plasterk - Sander
Ik heb een Rianne in mijn lijst staan, ben jij dat toevallig? Ik weet niet meer hoe ze er in is gekomen :Squote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
Soemp, je begrijpt wel dat dat Keetie is geworden vanaf nu he
en ik mis nog wat namen
in je msn?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb een Rianne in mijn lijst staan, ben jij dat toevallig? Ik weet niet meer hoe ze er in is gekomen :S
okquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in je msn?
ik heet geen Rianne op m'n msndus dat betwijfel ik ten zeerste
Je kan er ook gewoon een print screen van makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Plasterk het volgende:
Heb jij Cathy of Marja in je lijst staan, stuur ik het wel even via hun.
Daar gebeurd het?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, effe lekker zitten. Zometeen spullen pakken en dan op naar Leeuwarden
Housewarminkje. Ik had ook naar Bunnik kunnen gaan voor een verjaardag, maar Leeuwarden was eerderquote:
nee het is een gifquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon een print screen van maken
Tuurlijk. Iedereen zegt ook altijd gewoon Keet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
Soemp, je begrijpt wel dat dat Keetie is geworden vanaf nu he
en ik mis nog wat namen
Die heb ik vorige week gezien... Leuke film!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit 'step up' te kijken met een lekker rood wijntje.
quote:
Wat houdt museumnacht nog meer in?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...Museumnacht is leuk![]()
Ben net terug uit Rotterdam. Verschrikkelijk druk op straat, in de musea. Iedereen staat bij de cafés op straat. Lijkt wel zomer
Morgenochtend vroeg op want dan ga ik naar Belgie voor een bierfestival
Niet iedereen besluit ook op FOK! te gaan hangen om kwart voor 6 's ochtends...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:44 schreef Soempie het volgende:
Saai hier.
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:46 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Niet iedereen besluit ook op FOK! te gaan hangen om kwart voor 6 's ochtends...
Meh, dat trek ik nooit...ik doe m'n best... Je kan ook gewoon 3.5 uur kinderprogramma's gaan kijken op TV, misschien zijn er wel leerzame programma's op dit tijdstip.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:50 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Meh, dat trek ik nooit...ik doe m'n best... Je kan ook gewoon 3.5 uur kinderprogramma's gaan kijken op TV, misschien zijn er wel leerzame programma's op dit tijdstip.
Vermoedelijk met de afstandsbediening...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:51 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik de tv van de internetstand krijg
Plus er slaapt iemand naast me. Ik wil diegene niet wakker maken.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:53 schreef DeX090 het volgende:
Zie net dat ik de 1000 posts gepasseerd ben, yay! Na bijna 5.5 jaar is het me dan eindelijk gelukt!
Bier!quote:Op zondag 4 maart 2007 05:53 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Vermoedelijk met de afstandsbediening...
Zie net dat ik de 1000 posts gepasseerd ben, yay! Na bijna 5.5 jaar is het me dan eindelijk gelukt!
Ik ben al verbaasd genoeg dat ik 1000x een mening had blijkbaar in 5.5 jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in eens week gepost.
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd genoeg dat ik 1000x een mening had blijkbaar in 5.5 jaar.
En nee, geen bier meer, ik ga pitten als jij hebt uitgevonden hoe je jezelf moet vermaken.
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
Lekker lezen over onderwijskunde of dat saaie uitzichtloze internet voor 3 uur, ik zou het wel weten!quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef Soempie het volgende:
Er liggen hier vrij veel afstandsbedieningen. Ik ben ook bang dat ik dan iets uit zet (internet, tv) en dat ik dan gedoemd ben om nog 3 uur in m'n studieboeken te neuzen.
Wwlke saaie studie volg je dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef Soempie het volgende:
Er liggen hier vrij veel afstandsbedieningen. Ik ben ook bang dat ik dan iets uit zet (internet, tv) en dat ik dan gedoemd ben om nog 3 uur in m'n studieboeken te neuzen.
't Is wat.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik zeg niks...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Lekker lezen over onderwijskunde of dat saaie uitzichtloze internet voor 3 uur, ik zou het wel weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |