"U bent een konijntje, u wipt als een konijntje"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
Brian wil graag.
Je kunt alleen gehypnotiseerd worden als je dat zelf wilt, in feite is elke hypnose een zelfhypnose.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef xBSx het volgende:
Jullie willen het gewoon niet geloven, maar ik kan jullie verzekeren uit eigen ervaring dat dit nietit nep is
wat een onzin..het is toch water...je mag best denken dat het alcohol is..dat is toch geen verbodquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
Huub zo nee ik mag geen alchohol
WAT NOU!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
wat een onzin..het is toch water...je mag best denken dat het alcohol is..dat is toch geen verbod
Ik begin het inmiddels ook te geloven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je kunt alleen gehypnotiseerd worden als je dat zelf wilt, in feite is elke hypnose een zelfhypnose.![]()
Leg uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zdnagnw lijkt me toepasselijker....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
[..]
WAT NOU!![]()
Hij denkt dus echt dat het alcohol is.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
"U bent een konijntje, u wipt als een konijntje"
nee je bent je wel bewust van wat je doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Verspreekt Huub zich nou? "Ik dacht echt dat het. . . .
. . .alcohol was. . .
Hij wist dus wel dat het water was.
doe je ogen dicht en ontspannnnnnnnnnnnnnnnnn, ik knip met mijn vingers en je bent weer wakker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
ben ik nou onder hypnose of verveel ik me?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Ik ben ooit eens onder hypnose gebracht door Rasti Rostelli en ik ben allesbehalve labiel Peter6000. Sterker nog, ik dacht al die tijd dat het gelul was totdat die bovenop me stond en ik met mijn hoofd en voeten op een stoel lag.
Hij wist dat het water was maar wilde het niet drinken omdat ie dacht dat het alcohol was?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
nee je bent je wel bewust van wat je doet
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:39 schreef Lynn-Live het volgende:
hahahaha Huub speelt, die was echt niet onder narcose...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |