abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 20:51:44 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_46859142
los
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46859152
Ja die Erik wil wel naar Huub toe ja , dit is nog gene bewijs dat het werkt
pi_46859174
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46859175
dank je bee.

Amjanda kon zich niet ontspannen bij brian
pi_46859176
Dat duurde lang !
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 20:52:50 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_46859177
prima setje op rechts
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:52:57 #7
130755 Kinga
versier hier
pi_46859181
Wat een stront.
pi_46859182
brian is er vooral op gefixeerd om NIET mee te werken, want hij is natuurlijk ijzersterk van geest
pi_46859198
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Scrupules het volgende:
brian is er vooral op gefixeerd om NIET mee te werken, want hij is natuurlijk ijzersterk van geest
Hij heeft er pilletjes voor !
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 20:53:39 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_46859203
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
Dat duurde lang !
Iedereen kan een nieuw topic openen, jij dus ook als het te lang duurt
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46859204
jaaapi staat er vooor
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46859208
Natasia valt wel bij Brian en niet bij Jaap... sure.
pi_46859220
Opvallend Ik denk dat het ook om vertrouwen gaat. Eric en Huub hebben dat vertrouwen wel in elkaar.
pi_46859230
staat dit verhaal ook op de site van 'party'


Zojuist gelezen op de site,
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.

Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.

Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.

Echt topklasse die zus!

Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum

Essie VOL
Hangplek voor vrije gedachten
pi_46859236
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik was onder hypnose
pi_46859250
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:54 schreef Lady-night het volgende:
staat dit verhaal ook op de site van 'party'


Zojuist gelezen op de site,
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.

Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.

Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.

Echt topklasse die zus!

Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum

Essie VOL
Oj ja ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 20:55:03 #17
128220 Peter6000
pi_46859255
Goedkope trukjes hoor.
pi_46859303
sylvia is een stuk boeiender om naar te kijke
pi_46859307
Ik hoop dat het nog wat interessanter wordt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:01 #20
130755 Kinga
versier hier
pi_46859319
Ik zou er echt een geintje mee uithalen.... me op de grond laten vallen ofzo, totdat iemand flipt...
pi_46859322
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 20:57:32 #22
128220 Peter6000
pi_46859334
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het nog wat interessanter wordt.
De sfeer is vooralsnog te lacherig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46859344
Wie heeft verdomme die hypnosieur besteld?

Iemand?
pi_46859347
ja stapje verder.

Ik vind dit best leuk.
Mooi om te zien wie er voor open staan
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:58:10 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_46859355
Rasta Rostelli hoefde enkel maar met z'n vingers te knippen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')