De nieuwste met Rood en Grijs (5 is dat geloof ik?)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Loll het volgende:
[..]
was laatst bij een ander finiaal en daar was een sticker en er stond op alle c1000 mederwerkers ook van de dc's krijgeb die pas. naja welke gen winkel is die van jullie?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
De nieuwste met Rood en Grijs (5 is dat geloof ik?)
hier volgens mij 3e generatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
De nieuwste met Rood en Grijs (5 is dat geloof ik?)
Wij zijn 1 van de eerste 5de generatie (sinds april)quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Loll het volgende:
[..]
[..]
hier volgens mij 3e generatie.
rood met groen.
gen. voor het(geflopte oranje)
Is imo verschillend per winkel.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Loll het volgende:
weet jij hoeveel vrij dagen je mag opnemen als 15 jarig vakkenvullertje? En als er vakantie is je ook extra moet werken of gewoon de afgesproken dagen plus tijden
Ik heb me aangemeld toen ik nog 14 was, ik ben anderhalf week later aangenomen, toen ik nog 14 was.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef smileyface het volgende:
Hoe snel reageerden ze bij jullie na een sollicitatie ?
Dat lijkt mij dus geen reet aan tbh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef WLproxy het volgende:
Sta ik ook van te kijken, wat is hier zoal besproken in de 4 jaar dat dit topic bestaat? Zelf werk ik nu 3 á 4 jaar in de C1000, begonnen als vakkenvuller nu vulploegleider.
HALLO JUMBO!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:57 schreef The_Hives het volgende:
al maanden niet gepost? Niet eens over de Jumbo![]()
Leeft dat niet bij jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |