Maar niet met TDU voor julliequote:
Ik ga niet dood van die 2 weken wachten hoor, heb nog genoeg andere dingen te doen.quote:
Dat is de PSP versiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:54 schreef pvc_boer het volgende:
[afbeelding]
Bij nedgame staat de release op 30 -3-07
Moet niet gekker worden
Wat een kutwinkel zeg. De releasedatum is 16 maart, en zij menen weer alle aandacht naar zich toe te trekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef MakaveliTheDon het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
10 maart zeggen ze nu..
Ze hadden hem mooi nietquote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef MakaveliTheDon het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
10 maart zeggen ze nu..
die kutsmilie had niet gehoeven!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef el_cornholio het volgende:
Ah fijn!, een topic met meer release wachters
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef pvc_boer het volgende:
Ik ook!
En Abe ook!
Sorry dat ik voor je spreek Abe, maar ik weet dat ik gelijk heb![]()
qua graphics beetje vergelijkbaar met..?? Burnout of wat beter? DTM of GT4?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:03 schreef Slicky het volgende:
Ik heb 'm!!!!11111@222222211
Omdat ik wil zien of je hem echt hebt. (Ik wacht er al sinds november op)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:14 schreef Slicky het volgende:
haha waarom moet je een foto?
Maar ik weet het niet. Serieus, ik word gek. Plaats aub een foto'tje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:16 schreef Slicky het volgende:
Waarom wil je dat zienIk weet dat ik 'm heb
Dan ga ik voor de zoveelste keer bellen naar BartSmit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef Slicky het volgende:
Ik kan trouwes niet eens een fototje maken nu, maar mij boeit 't niks of jij mij geloofd of ik 'm heb hoor
Waar dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Slicky het volgende:
Ik heb 'm niet bij de bartsmit
Haha, dan toch niet jongen, zal mij wat boeien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef pvc_boer het volgende:
tief op kneus!
Hij is nog nergens uit!
En dit heeft niks te maken met wel/niet geloven...
Je hebt hem gewoon NIET!
EN als je zo graag andere wilt voordoen dat je hem hebt, bevestig je commentaar dan, door die gameboer gegevens hier neer te kwakken!
zeg dat maar tegen die pvcboerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef el_cornholio het volgende:
Leuk ben jij zeg.
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?quote:
okidoki!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?
Jij bent goed, eerst iedereen lekkermaken. Rot dan ook maar opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Slicky het volgende:
Maakt niet uit joh, mij zie je hier niet meer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?
Hem in ieder geval nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef el_cornholio het volgende:
Ik weet niet wat ik moet geloven.
Voor de PS2 ziet er niet slecht uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef el_cornholio het volgende:
Wat plaatjes, toch niet zó slecht vind ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, heerlijk ik proef je jaloezie gewoonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
![]()
Hij reageerd niet meer omdat hij zich niet uit weet te lullen
Stoere jongen zeg!
Pauper![]()
Dat kan hij niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef el_cornholio het volgende:
Maak dan aub een foto, dat is alles.
Hoi, ik heb net Atari gebeld, en ze vertelden dat hij nog niet uit is. Mag nog niet verkocht worden tot de 16de.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef Slicky het volgende:
Wat jij wil
Maar ik ga 'm nu spelen, en jij niet! HAHA!
ook goeienavond "spuit 11"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Bart Smit is ie al uit lijkt het, http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
Dixons heeft hem dus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:51 schreef el_cornholio het volgende:
http://www.dixons.nl/De_o(...)SW06228/default.aspx
Dus, niet bij Dixons kopen, is er 10 eu duurder![]()
Direct uit voorraad leverbaar![]()
Dacht dat jij hier niet meer kwamquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Slicky het volgende:
Nah, kep m gespeeld, ik ga 'm weer lekker op me pc doen, echt wel minder op de ps2!
Coolquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:29 schreef pvc_boer het volgende:
ff sorry, ik zal niet meer schelden
Vrienden?
Nee, ff serieus...
Laten we dit gezever even stopzetten
Veel gameplezier op je pc ..
Als mijn geluidskaart nu niet kapot was, had ik hem allang gehad, maar zoek het niet om hem te maken
ok duidelijk, zal binnenkort de BS ff opzoeken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef el_cornholio het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Bij Dixons zag ik hem ook, 40 euro!
En bij BS 30 euro!!
Ik ga mn geluidskaart maar eens fixen van de pcquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef el_cornholio het volgende:
Ik ben nu op 8 %.
Vind hem ook een beetje tegenvallen
Nee ik ook niet. Naja, 1x op Select drukken en je hebt een mooi interactieve kaart tot je beschikking.quote:
Op de kaart staan ze aangeduid als een moersleutel. Maar neit elke tuner kan elke auto aan, er zijn speciale tuners voor elk merk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef el_cornholio het volgende:
Ik kan de tuners niet vinden
Ben nu btw op 9 %.
Hey Snever, ben je er weer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef hmm...NEXT het volgende:
Ik denk niet dat je handmatig kan schakelen. Ook shit dat je alleen met de joystick kan sturen en al helemaal stront dat ik zeker 3 uur heb rondgereden en in het menu heb gezocht om online tegen iemand te racen en dat is nog steeds niet gelukt. Ik zie alleen maar ongeveer 6 man op de map rondrijden waar ik verder niks mee kan. Bij instant race vind ie nooit iets en als ik zelf host komnt er niemand. Ik kocht dit spel met het idee dat je iedereen online rond kon zien rijden in het wild op haiti maar ik begin te vermoeden dat je als je vrij rondrijdt in de online-mode helemaal nooit iemand tegenkomt. Wel mooie auto's, heerlijk geluid (bij mijn Lambo Murcielago cabrio) en goed weggedrag. Ps de omgeving is wel even vaag als bij just cause dus ik geloof dat ze het eiland beter kleiner hadden kunnen maken.
Je rijd nu Murcie Cabrio? vanaf welk niveau is die te koop? vast niet vanaf Rookie want ik kan hem nu niet vinden. Wel de Gallardo Spider.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef hmm...NEXT het volgende:
Ik denk niet dat je handmatig kan schakelen. Ook shit dat je alleen met de joystick kan sturen en al helemaal stront dat ik zeker 3 uur heb rondgereden en in het menu heb gezocht om online tegen iemand te racen en dat is nog steeds niet gelukt. Ik zie alleen maar ongeveer 6 man op de map rondrijden waar ik verder niks mee kan. Bij instant race vind ie nooit iets en als ik zelf host komnt er niemand. Ik kocht dit spel met het idee dat je iedereen online rond kon zien rijden in het wild op haiti maar ik begin te vermoeden dat je als je vrij rondrijdt in de online-mode helemaal nooit iemand tegenkomt. Wel mooie auto's, heerlijk geluid (bij mijn Lambo Murcielago cabrio) en goed weggedrag. Ps de omgeving is wel even vaag als bij just cause dus ik geloof dat ze het eiland beter kleiner hadden kunnen maken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef el_cornholio het volgende:
Zo, ik heb hem in de kast gegooid. De lol is nu al vanaf.
GTA SA blijft nog het beste spel voor PS2!
Al die poe-ha vooraf en nu dit.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef el_cornholio het volgende:
Zo, ik heb hem in de kast gegooid. De lol is nu al vanaf.
GTA SA blijft nog het beste spel voor PS2!
voor mij wel: nu op 70% en een hele rits aan wagens al in mn bezit.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Slicky het volgende:
IS IE NOG LEUK JONGENS?!
Nou gister de laatste races (!!) alweer gehad, moest er nog 2: een van 86 en een van 166 KM. Vooral die laatste duurde bijna 50 minuten voordat ik klaar was, maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
voor mij wel: nu op 70% en een hele rits aan wagens al in mn bezit.
nu ff voor de 100% gaan![]()
quote:Banana Split
Boomerang
Bridge Hop
Bridge Too Far
Buzz Saw
Car Park Now!
Chicken
Chicken Wing
CrossTown
Dock2Dock
Downhill Drama