Is dit een hint dat ik vooraan moet gaan staan en wild moet bewegen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op ging treden stonden er ook van die figuren voor ons. Zeer frustrerend. Ze moeten verboden worden. Of er moet de wettelijke mogelijkheid zijn hen te slaan.
Hoor je ook niemand overquote:AFTER FOREVER
GOD DETHRONED
GOREFEST
BORN FROM PAIN
DELAIN
En die behoort tot de gereformeerden gemeente?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken een meid die er totaal geen problemen mee heeft. En terecht vind ik.
Ik heb niet in de registers gekeken, maar ze zegt van wel. Actief belijdend enzo. Maar ze ziet haar geloof en haar smaak wel als verenigbaar zover ik van haar begrepen heb. Sterker nog; ze heeft net een Metalband opgericht, dus wie weet vinden we dat binnenkort in dit topic terug.quote:Op zondag 1 april 2007 10:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
En die behoort tot de gereformeerden gemeente?
2e paasdag ga ik liever naar 013.quote:Op zondag 1 april 2007 10:10 schreef ThE_ED het volgende:
Over religieus en Rijssen gesproken, ik had het volgens mij al gezegd, maar 2e paasdag is er in de Lucky DutchMetalfest;
[..]
Hoor je ook niemand over
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Tokus het volgende:
na het beluisteren van de nieuwe Mayhem plaat weet ik weer waarom ik niet graag stofzuig.
het geluid van de stofzuiger doet me teveel denken aan van die gare black metal.quote:
Dus N_M heeft in feite geheel ToT ontmoet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens metal-archives, zit er nog maar 1 gast in ToT.
Nou, toch de helft, want Tokus meldde onlangs nog dat een oude zangeres weer terug is en dat zegt m-a ook dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus N_M heeft in feite geheel ToT ontmoet?.
Ik vond dat ene nummer wat al uit was juist erg gaaf, maar ik ben het wel met je eens dat dat nummer niet al te best geproduceerd is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
het geluid van de stofzuiger doet me teveel denken aan van die gare black metal.
Vooruit, Mayhem klinkt niet helemaal zo als van die stofzuigerblack, maar toch he...
welk nummer was dat? Ik heb het hele album liggen namelijk. En het klonk allemaal kut, IMO.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:09 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik vond dat ene nummer wat al uit was juist erg gaaf, maar ik ben het wel met je eens dat dat nummer niet al te best geproduceerd is.
helaas, het betreft een legale download met watermerk. Het label wordt niet blij als ik die ga doorsturen.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef BOKA het volgende:
Anti.
Maar als je het album toch niks vindt...![]()
![]()
Binnen een week heb ik hem ook wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas, het betreft een legale download met watermerk. Het label wordt niet blij als ik die ga doorsturen.
Ik ken niet al zijn werk heel goed, maar volgens mij speelde hij niets van Cacaphony.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ja? Cool!.
Speelde hij dingen van zijn hele ouvre (Cacophony enzo)?.
Veel andere Dutch Metal Fests waren er gisteren volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
In Rijssen?
just asking ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel andere Dutch Metal Fests waren er gisteren volgens mij niet.![]()
De keren dat ik in Lucky ben geweest voor een potje godslasterende teringherrie stonden ze er niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
just asking ..
Zou de SGP er geweest zijn?
2e paasdag, denk het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
just asking ..
Zou de SGP er geweest zijn?
Dat is ook zo natuurlijk.quote:
Jij moet naar Megadeth! En Els ook! Want ik wil!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
In Rijssen?
Is goed hoor, doen we ons Friedman shirt aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij moet naar Megadeth! En Els ook! Want ik wil!.
Haha cool.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is goed hoor, doen we ons Friedman shirt aan
Probeer dat mijn pa wijs te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ieder persoon heeft het recht om Megadeth te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |