Heeft die specifiek iets tegen Megadeth?quote:
Neej, die heeft specifiek wat tegen de kosten voor metal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft die specifiek iets tegen Megadeth?
Rijssen is trouwens wel de juiste plek om op te treden voor 'born-again christian' Mustaine.
Eens kijken of ik nog tijd en geld heb om dat concertje mee te pakken en anders zie ik ze in ieder geval nog wel op FOR.
Dan betaal je het toch lekker zelf!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, die heeft specifiek wat tegen de kosten voor metal.
Dat wordt werk zoeken.quote:
....quote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef InFlames het volgende:
nieuwe van Machine die nummer met fists en hate die zijn cuwl derest tja.. ik heb het meer met Devildriver en Capathian Forest, Vader, Cannibal Corpse enzo
Wat is de Nederlandse vertaling van dat gebrabbel?quote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is de Nederlandse vertaling van dat gebrabbel?
Alleen jammer dat het na een half uurtje gaat vervelen, ik vind het toch echt iets te eentonig.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef rakotto het volgende:
Cannibal Corpse is vet. Zelfs Jim Carrey is een van fan van hun. (Serieus)
Liedjes zijn wel eentoing ja. Maar als je verschillende liedjes achter elkaar gaat beluisteren dan merk je er weinig van.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:57 schreef BOKA het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het na een half uurtje gaat vervelen, ik vind het toch echt iets te eentonig.
Volgens mij bedoelt 'ie de The Blackening van Machine Head, en dat is idd een verrekte vet album. Wordt bij elke luisterbeurt beter !quote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef InFlames het volgende:
nieuwe van Machine die nummer met fists en hate die zijn cuwl derest tja.. ik heb het meer met Devildriver en Capathian Forest, Vader, Cannibal Corpse enzo
Alleen jammer dat ze thrashmetal dan weer verkeerd spellen.quote:
Ik denk het niet, sommige vrouwen klinken echt als trash.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze thrashmetal dan weer verkeerd spellen.![]()
Ik snap em niet echt.quote:
Vet, Madball.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef VaderVanJezus het volgende:
Baroeg Open Air 2007!!!
Madball (US hardcore)
Cult Of Luna (S progressive metal / posthardcore / sludge)
Legion Of The Damned (NL thrash)
Deadline (UK streetpunk / rock ’n roll)
Frantic Flintstones (UK psychobilly)
+7
Entree gratis. Programma van 13.00 tot 02.00 uur.
26 augustus is dit
En weer staan wij er niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef VaderVanJezus het volgende:
Baroeg Open Air 2007!!!
Madball (US hardcore)
Cult Of Luna (S progressive metal / posthardcore / sludge)
Legion Of The Damned (NL thrash)
Deadline (UK streetpunk / rock ’n roll)
Frantic Flintstones (UK psychobilly)
+7
Entree gratis. Programma van 13.00 tot 02.00 uur.
26 augustus is dit
Jep. We vroegen ons nog af waar die Lucky zat, maar met zo'n verzameling gothics erom heen was het niet echt te missenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
In Rijssen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |