No Mercy was gaaf!
Anaal Nathrakh was gaaf, alleen niet zo'n overrompelende ervaring als op cd, het klonk meer als (hele gave, dat wel) black metal ipv totale destructie, maar misschien kwam dat ook wel omdat ze geen keyboards en effecten over de zang gebruikten.
Behemoth was briljant, vette nummers, goed geluid en die drummer is echt zo ontzettend goed.
Dew-Scented was zoals altijd 1,5 nummer leuk, daarna verveelt het, toch jammer want ze kunnen best wel goed spelen.
Ik kende nog helemaal niks van
Extreme Noise Terror, maar wat was dat gaaf zeg, echt een supershow.
![]()
Helemaal leuk dat Barney ook een nummertje meer kwam brullen en dat ze Milk van SOD speelden.
Heidevolk heb ik 2 nummers vanuit de foyer gehoord, ik blijf het amateuristische muziek vinden.
The Monolith Deathcult was ook wel okee, helaas heb ik 7 monts of suffering niet gehoord, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik pas halverwege de set binnen kwam lopen.
Moonspell was ook wel goed, maar het is niet helemaal mijn muziek, ik ben dan ook al vrij snel naar ENT gegaan, wat een goede keuze was.
![]()
Ik dacht altijd dat
Mystica een gothic-zangeressen-bandje was, maar dat viel best wel mee.
Napalm Death vond ik de beste band van de dag, Barney blijft geniaal en Nazi Punks Fuck Off verveelt nooit.
Obituary had ik nog nooit live gezien, maar het was echt heel erg gaaf, een terechte afsluiter naar mijn mening. Het was alleen jammer dat mijn vrienden voor het einde naar huis wilden gaan en omdat ik mee moest rijden ben ik ook maar gegaan. Ik heb dus geen Slowly we rot gehoord.
Root heb ik helemaal gemist.
Scarve heb ik maar een stukje gezien, best aardig maar niet echt mijn muziek.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!