Zo ontzettend eensch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sowieso, saai in bed is een afknapper. Er is meer aan mij dan kut en tepels.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er is meer aan mij dan kut en tepels.
Mot wel zeggen dat ze wel 1 ding heeft wat in haar voordeel werkt, ze is volgens haar profiel bi.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:46 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik heb je profiel bekeken,
Jij mag helemaal niet afkeuren!!
Waarom niet???
Jij bent lelijk, met je vieze opgemaakte kop/ ogen,
Puur natuur dat is pas mooi,
je hebt zeker ook van die grote uitlubberende schaamlippen
En een te dikke reet, met van die putjes erin.
En op je dijen zeker ook, echt lelijk vind ik dat.
Ik heb nog eens goed gekeken, ik dacht misschien overdrijf ik wel een beetje.
Wat schets mijn verbazing, je bent niet alleen lelijk ook nog veels te zwaar cq dik.
Je hebt hang tieten he of niet, je bent pas 24 erg he
Als je dadelijk ooit misschien kinderen krijgt, blijft er helemaal niets meer van je over.
Bestaan er dan nog steeds mannen die niet beffen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Zo ontzettend eensch.
Een man moet beffen! Zeker.
En masseren. En ontbijt op bed klaarmaken. En dominant zijn, en me eens lekker nemen.
Van die emo's word ik niet vrolijk.
Ja. En ik trek ze aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Bestaan er dan nog steeds mannen die niet beffen?Wat een rare vogels!
Nou ja zeg! Dat kan alleen toeval zijn.quote:
Hahaaaaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. vrouwen zijn alleen maar veeleisend als ze nog niet verliefd zijn. als ze dat wel zijn kan ie een halve debiel uithangen en haren op zijn ogen hebben.
maar ja, dit geldt ook voor mannen. ik denk stiekem dat het menseigen is.
Ik val op emo's kennelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat kan alleen toeval zijn.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
- Veel haarrr
- Kalend hoofd op zijn 25e ofzo..
Die jou omlaag duwt ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik val op emo's kennelijk.
Van die luie nietsnutten bed, die telkens vragen of het pijn doet
Ik wil gewoon een vent die me omlaag duwt en laat merken dat hij me wil. Is toch niet zo gek..
Waarom? Heb je geen mooi lichaam?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik hou alleen van mannen die NIET naar lichaam kijken en je nemen zoals je bent.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik het weer helemaal snappen.![]()
Nee, die me omlaag duwt en aandacht aan me besteedquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Die jou omlaag duwt ?
Een man die je meteen omlaag duwt vind ik een egoist.
en doen ze het maar niet? geloof je het zelf? bang dat je iets niet goed doet en dan juist iets niet doen waardoor je zeker weet dat het totaalplaatje niet goed is? dat is toch geen logikaquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee, die me omlaag duwt en aandacht aan me besteed
En dat niet beffen heeft niets met mijn hygiene te maken
Ze zijn te bang dat ze het niet goed doen
Ik trek ook maagden aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
en doen ze het maar niet? geloof je het zelf? bang dat je iets niet goed doet en dan juist iets niet doen waardoor je zeker weet dat het totaalplaatje niet goed is? dat is toch geen logika
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef Mel-Aers het volgende:
Knappen er mensen ook af op muzikanten
lol ja vast, blijf er vooral zelf in geloven dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Rhanna het volgende:
[..]
En dat niet beffen heeft niets met mijn hygiene te maken
Ze zijn te bang dat ze het niet goed doen
Jij voelde je eerder in het topic gedistquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
lol ja vast, blijf er vooral zelf in geloven dan komt het helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |