ow shit, verkeerd gelezen, teveel bier opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Rughaar, brsthaar, niet bijgewerkt pubic hair
Boney
Boney en lang
Egoistisch
Te vet
De rest wat genoemd is
Ja, "verkeerd gelezen".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ow shit, verkeerd gelezen, teveel bier op
Dus je hebt liever eentje die je voor de gek houdt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
- Mannen van het soort: "De vrouw haar enige recht is het aanrecht"
Ik heb je profiel bekeken,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:31 schreef Maeghan het volgende:
- conservatief en machogedrag
- religieuze uitingen
- iq onder NAP
- desinteresse
- overdreven optimisme, hippiementaliteit, motto's als 'pluk de dag', opvattingen à la 'het leven is maakbaar'
- jaloezie
- agressie
- slecht taalgebruik/slechte spelling
- hele lange mannen
- overdreven spierbundels
- slechte lichaamsverzorging (gebit, huid)
- roken
- kaal worden (ze kunnen er dan niks aan doen, maar ik word er gewoon niet warm van) en dan met name van die inhammen in combinatie met te lang haar achterop, heel slordig
- vieze nagels
- lange nagels
- stinkende onderdelen
- écht overgewicht, dus niet een vetrolletje, maar echt uit verhouding, hinderlijk bij bewegen etc.
- overbeharing, inclusief enorm uit de kluiten gewassen wenkbrauwen, baarden à la Sinterklaas, enge snorren met model (denk aan coupe walrus) of van die snorretjes en baarden die niet willen (gelukkig houdt dat na een bepaalde leeftijd wel op); sowieso zijn snorren pijnlijk.
Niet dat voor al die zaken geldt dat er totaal geen hoop is, maar het maakt iemand er niet meteen aantrekkelijker op in ieder geval. Het ligt er nogal aan of iemand bijv. een tand mist door een ongeluk of dat ie gewoon te belazerd is geweest om z'n tanden te poetsen.
Een welgemeende "ouch" is hier wel op z'n plaats,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:46 schreef nihilist het volgende:
Ik heb je profiel bekeken,
Jij mag helemaal niet afkeuren!!
Waarom niet???
[...]
Óf....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een welgemeende "ouch" is hier wel op z'n plaats,!
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Óf....
...hij voldoet aan alle maar dan ook alle kenmerken van het verkeerde profiel.
Mij ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef nihilist het volgende:
[..]
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.![]()
Ik heb genoeg vrouwen geneukt, om mij daar nog zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef nihilist het volgende:
[..]
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.![]()
Komaan, zoals die feeks van een Maeghan ontmaskerd wordt als een pietluttige, veeleisende, geraniumstarende kenau zonder daar zelfs ook maar een greintje beloning tegenover te stellen is wat mij betreft redelijk priceless,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Óf....
...hij voldoet aan alle maar dan ook alle kenmerken van het verkeerde profiel.
Alleen jammer van dat zwaktebod.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrouwen geneukt, om mij daar nog zorgen over te maken.
Eensch... deed ook knipogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Komaan, zoals die feeks van een Maeghan ontmaskerd wordt als een pietluttige, veeleisende, geraniumstarende kenau zonder daar zelfs ook maar een greintje beloning tegenover te stellen is wat mij betreft redelijk priceless,.
No pun intended,.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef ondeugend het volgende:
Dat was heul geen flirten met je dit keer !
Amen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:46 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik heb je profiel bekeken,
Jij mag helemaal niet afkeuren!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Amen...
dikke vrouwen die mannen gaan keurencome one
fonetisch engelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |