Eerder Vagevuurquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik ben een engel.......ja duh....dat wisten we al lang....
..grapje....
![]()
beter lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus jij ziet vrouwen als sex-objecten........
??????...dan ben jij bij deze idd afgekeurd...
![]()
Vagevuur zit tussen hel en hemel in dus je bent een engel die ook wel eensquote:
Vrouwen vinden gevoelige mannen meestal aantrekkelijker aangezien de over emoties kunnen praten. daarom is volgens onderzoek gebleken dan veel vrouwen op homofiele mannen vallen door een en derzelfde interessesquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef 001099 het volgende:
wtf doe ik nu?? ik klink gevoelig... help!!!
![]()
bij mannen voor vrouwen....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef 001099 het volgende:
Dus vandaar... een grote afknapper bij mannen voor vrouwen is als je de man te goed leert kennen :-)
dan is het hele spannende eraf
idd...het is voor vrouwen gewoon belangrijk om over gevoelens te kunnen praten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Vrouwen vinden gevoelige mannen meestal aantrekkelijker aangezien de over emoties kunnen praten. daarom is volgens onderzoek gebleken dan veel vrouwen op homofiele mannen vallen door een en derzelfde interesses![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Vagevuur zit tussen hel en hemel in dus je bent een engel die ook wel eensis
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Bloodhound het volgende:
*merkt op dat hij nogal wijze worden eruit gooit vandaag, ik zal het maar snel opschrijven dit is 1 van die unieke momenten![]()
Alle eer aan jou, het komt door jou positive invloedquote:
lief...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Alle eer aan jou, het komt door jou positive invloed![]()
En nog bescheiden ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief........maar dat valt reuze mee hoor....
![]()
van het jaar gaat net een beetje te ver....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:50 schreef Bloodhound het volgende:
En zou ik onder het mom van "De gevoelige ideale man van het jaar" vallen of wint Balkenende weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |