Was mijn reactie dus precies,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef moemoe het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!@#@@#!!!!!!!!!!!!!!!! Hij komt weer, mijn held.
Vorige concert gemist, nu ga ik zeker, alleen met wie.
Terwijl ik deze post lees luister ik naar Careless Whisperquote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Was mijn reactie dus precies,
Deze jongen gaat kijken of hij ook kaarten kan scoren!!!
Ik heb de dubbel dvd en de 3cd van twentyfive in mijn bezit, en die dvd staat echt de hele dag aan als ik thuis ben, ik wil hem eens live meemaken!!!
Das grappig,quote:Op maandag 5 maart 2007 00:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Terwijl ik deze post lees luister ik naar Careless Whisper.
Oeh oeh oeh! Ik ga gelijk kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Das grappig,
Ik kijk er juist naar
filmpje live in china
![]()
![]()
![]()
Die is megagaaf hoor !!!!!quote:
Ik wil ook Kaarten, nog 2 dagen dan begint de verkoop toch?quote:
nou als ik het naar mezelf betrek heb ik meer met GM dan met de PSB en misschien hebben de andere die naar GM zijn gweest/gaan ook welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:28 schreef dVTB het volgende:
-knip-
Mischien heel stom, maar waar koop je die???quote:
www.ticketservice.nl of grotere postkantorenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Mischien heel stom, maar waar koop je die???
Tja, dat moet dan haast wel. Want ik stel vast dat er verder niemand een aanwijsbare reden voor het populariteitsverschil weet aan te dragen. (Nogmaals: ik heb beslist niets tegen GM hoor).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef staticdata het volgende:
nou als ik het naar mezelf betrek heb ik meer met GM dan met de PSB en misschien hebben de andere die naar GM zijn gweest/gaan ook wel![]()
daarnaast heb ik ook totaal geen marketing voor de PB gezien en het concert van GM stond ook op een aparte pagina van teletekst gemeld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef dVTB het volgende:
[..]
Tja, dat moet dan haast wel. Want ik stel vast dat er verder niemand een aanwijsbare reden voor het populariteitsverschil weet aan te dragen. (Nogmaals: ik heb beslist niets tegen GM hoor).
Veel plezier gewenst alvast.
Meestal zijn 1e rang staanplaatsen en zijn de 2e en 3e rang de beste zitplaatsen. Vergelijk de plaatsen die je als voorstel van ticketmaster krijgt eens met de plattegrond van de Arena. http://www.amsterdamarena.nl/over_amsterdam_arena/platteground/quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef johnplayer het volgende:
Ik zit nu even op ticketbox te kijken, allemaal nieuw voor mij...
Maar welke kaarten zou ik het beste kunnen kopen?
Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 79
Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 85
Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 79
Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 69
Rang 5 (Excl. Servicekosten)
¤ 59
Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 49
Rang 7 (Excl. Servicekosten)
¤ 49
Rang 8 (Excl. Servicekosten)
¤ 49
Moet het wel een beetje kunnen volgen natuurlijk, zit zelf te denken aan die van 69 euro
Tijdens het voorprogramma hoorde ik duidelijk een echo van elke beat, maar tijdens de show van George heb ik daar helemaal niets meer van gemerkt. Bij het voorprogramma was de Arena nog erg leeg, misschien dat dat de oorzaak was?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef Hankster het volgende:
hoe was het geluid in de ArenA?
(ivm met Genesis a.s. zondag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |