Verscheurd van binnen... ze vind Huub leuk.. maar durft het niet meer te vertellen... En omdat ze geen sex in de kkoi wil... en Huub.. die geloof ik wel ;-) ... tja... Syl zit met mixed feelings...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef Markeerstift het volgende:
wat is er met Sylvia ?
Die laat toch mensen verdwijnen ?quote:
Hij wil liegen mét natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk: als hij liegt waar Natasia bij is dan zal zij hem later blijven verdedigen "hij zei het zelf"
Ja, of een andere mindfucker...... niet te dicht op je scherm dus vanavond, voor je t weet sta je morgen bij de AH te blaffen in het pad met hondenvoer.quote:
Appeltje, eitje toch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Proficiat, en er toch alweer zo fris bijzitten? Knap hoor!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Verscheurd van binnen... ze vind Huub leuk.. maar durft het niet meer te vertellen... En omdat ze geen sex in de kkoi wil... en Huub.. die geloof ik wel ;-) ... tja... Syl zit met mixed feelings...
Ik heb ooit zijn auto (6de hands porsche) van binnen gezien.. ( gelukkig was ik beschermd door knoflook om mijn nek) maar daar lagen 3 visitekaartjes in van sexclubs,... Dus dat kan nog leuk worden als hij komt !quote:
Juist Eric weet uit ervaring wie er allemaal zo'n ding willen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric: wie wil dr nou zo'n ding hebben waar iedereen al aan heeft gelikt.
Ik weet niet of Eric nou wel de juiste persoon voor zo'n uitspraak is...
Scherpquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist Eric weet uit ervaring wie er allemaal zo'n ding willen hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb ooit zijn auto (6de hands porsche) van binnen gezien.. ( gelukkig was ik beschermd door knoflook om mijn nek) maar daar lagen 3 visitekaartjes in van sexclubs,... Dus dat kan nog leuk worden als hij komt !![]()
Kan uiteindelijk alleen maar ten goede komen van Jaap denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub brengt het onderwerp op overgewicht.
Ik denk dat dat voor meer mensen geldt wiens gewicht in kilo's gelijk is aan hun lengte in centimeters.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |