In dat geval zet ik hem uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De landing is verzet naar morgen 20:14 uur Nederlandse tijd.
Dat is de eerste van de 4 mogelijkheden morgen.
Nouja de landing moet in 1 keer goed zijn. Er zit geen motor in zodat ze ff op hun gemakje een missed approach kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
toch apart. vliegtuigen kunnen helemaal blind landen maar zo'n spaceshuttle heeft last van wat wolkjes.
Dan valt het gelukkig ook op een prettig tijdstip een beetje te volgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De landing is verzet naar morgen 20:14 uur Nederlandse tijd.
Dat is de eerste van de 4 mogelijkheden morgen.
Ze staan hier vermeld: http://www.globalsecurity.org/space/facility/sts-els.htmquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hebben toch ook nog alternatieve landingsplekken, ook ergens eentje in europa.
Jij zit voor de lol de hele dag voor niets te kijken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze staan hier vermeld: http://www.globalsecurity.org/space/facility/sts-els.htm
eea hangt af van de baan waar ze in zitten, nu 54.6 graden inclination.
Maar in principe kan ie zo op Cologne Airport landen. Ik zie het al gebeuren dat 'ie op de KaagBaan landt.
![]()
En de Nederlanders, typisch Nederlands, gaan dan uiteraard klagen over de vertraging die die gebeurtenis ongetwijfeld geeft.
En klagen over de herrie die zo'n spaceshuttle maaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En de Nederlanders, typisch Nederlands, gaan dan uiteraard klagen over de vertraging die die gebeurtenis ongetwijfeld geeft.
Vorige keer lulden ze als brugman. Ik vind ze ook maar stil...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Poeke het volgende:
Ze zijn wel stil btw? Ik had het drukker verwacht...
Er op natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
bovenop een boeing dan zeker? of in stukjes erin?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Bovenop.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
kHeb hm nu als achtergrondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Poeke het volgende:
Mooie foto's, alleen een beetje groot om te laden..
en zonder vlammen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:42 schreef Poeke het volgende:
Ik zie een vlekje!!
iets met afkoelen, gassen enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Niek. het volgende:
Maar uhm en nu? Hij staat er nu al een paar minuten word het neit tijd dat er iemand heen gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |