abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82013453
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Geachte heren Newell en Bruckheimer,

Mij is ter ore gekomen dat in ieder geval ''en van u in het bezit is van zogenaamd "tijdverdrijfzand". Middels deze brief wil ik u verzoeken mij een fikse dosis van dit tijdverdrijfzand te doen toekomen. Waarom ik u dit vraag zal ik hieronder haarfijn uit de doeken doen.

Heden bezocht ik de film Prince of Persia: Sands of Time en ik was verrast. Ik was enorm verrast, maar niet bepaald in positieve zin. U ben in mijn ogen verantwoordelijke voor de meeste abominabele bioscoopfilm van dit jaar. Dit was de zestigste film die ik dit jaar in de bioscoop zag, dus ik heb wel het één en ander aan vergelijkingsmateriaal. Wat mankeerde eraan?

-Jake Gyllenhaal. De beste jongen is totaal ongeloofwaardig als Perzische prins, laat staan als Perzische prins die fabelachtige sprongen maakt en briljant met messen en zwaarden kan vechten. Chemie met zijn tegenspeelster had deze jongen ook niet en van zijn zijn freeruncapaciteiten ben ik ook niet overtuigd.
-Gemma Arterton. Haar verwende prinses was niet om aan te zien. Heeft u haar überhaupt wel zien acteren voordat ze op de set stond?
-Hank Azaria. Hoewel ik het hem niet kwalijk kan nemen dat hij de rol van eigenaar van een struisvogelracebaan toebedeeld kreeg, moet ik toch even melden dat ik zijn persoon dermate irritant vond dat ik bij iedere keer dat hij in beeld verscheen een diepe zucht slaakte.
-Het verhaal. Het einde zag iedere toeschouwer al van verre aankomen. Verder was het één grote race van situatie naar situatie die eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hadden. Verder zagen de hoofdpersonage wel heel erg snel oplossingen om ergens uit te komen.
-Het zwenken met de camera. In videogames is het vrij normaal om in adventures door middel van een camerazwenk te laten zien waar de oplossing is. In films niet en daar is een reden voor: Het ziet er niet uit!
-Het zogenaamde "freerunning" van Gyllenhaal. Ik geloof er geen hout van dat hij in staat is dergelijke sprongen te maken.

Was het dan allemaal slecht hoor ik u vragen? Neen, niet alles was slecht.

-Gemma Arterton. Wat knappe verschijning is deze dame. Al mag ze het wat mij betreft houden bij foto's.
-Ben Kingsley. De enige acteur die liet zien ook daadwerkelijk iets met zijn rol te kunnen. Hij leek eerst een nare man, vervolgens een vriendelijke man en vervolgens weer een nare man. Dat deed deze rasacteur met enkel gezichtsuitdrukkingen. Chapeau!
-Camerwerk. Nu ja, de shots van het decolleté van Gemma Arterton.
-De Special Effects. Die waren fenomenaal, maar konden niet verhullen dat de film eigenlijk niets om het lijf had.
-De Slangen. Die waren eng, maar dat valt eigenlijk ook onder Special Effects.
-3D. De film was niet in 3D!

Waarom ik graag tijdverdrijfzand wil ontvangen? Dan kan ik terug naar donderdag 27 mei, 16.30u en kan ik besluiten niet naar Prince of Persia: Sands of Time te gaan en die 2uur nuttiger besteden. Ik beloof u dat ik het eventuele restant niet zal misbruiken en zal deponeren in de Marianentrog.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Hoogachtend,
Op de meeste punten sla je de spijker precies op de kop. Alleen, 't is een Disney film.... Had je misschien teveel verwachtingen? Ennu, in 5 maanden 60!! films gezien in de bios? Zijn er wel zoveel films uitgebracht in 2010? Naja, post je ook even de reactie van Bruckheimer??
pi_82014003
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
-Het zogenaamde "freerunning" van Gyllenhaal. Ik geloof er geen hout van dat hij in staat is dergelijke sprongen te maken.
Heb jij de spellen ooit wel gespeeld?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:54:14 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82014355
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef knnth het volgende:

[..]

Heb jij de spellen ooit wel gespeeld?
Het mooie is wel dat hij blijkbaar wel geloofd dat je dmv zand de tijd kan terug draaien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:31:53 #104
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_82034443
phalanx: drama queen yep, maar tis met een dikke knipoog.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:35 schreef Zhenar het volgende:
En volgens mij haal je Hank Azaria door de war met Alfred Molina
idd, goddamn, dat is dom!

en Komakie: dat mag, ik verveelde me en dacht: laat ik mijn gal eens spuien

Turance: yup, echt 60. heb een unlimited kaart en ga naar iedere film voor volwassenen die in mijn bios draait. Tot nu toe heb ik alleen Gangsterboys en Spy Next Door gemist. Sex & City moet ik nog zien en voor Streetdance 3D ga ik geen 2.50euro betalen.
Mijn verwachtingen waren niet heel hooggespannen, had wat reviews gescand op globale beoordeling en die waren matig tot redelijk dus ik had niet heel hoge verwachtingen, maar zelfs die werden niet waargemaakt.

@iedereen: ik moet eerlijk toegeven de spellen nooit gespeeld te hebben, en ik twijfel er niet aan dat de sprongen die Gyllenhaal echt gemaakt kunnen worden, ik geloof alleen niet dat Gyllenhaal dat kan. Ik weet dat er hier en daar stuntmannen zullen zijn gebruikt, maar Gyllenhaal komt in mijn ogen zo ongeloofwaardig over dat ik er niet bij kan dat hij die sprongen maakt.

@iedereen: voor een verstand-op-0-tijdverdrijffilm raad ik eerder Centurion aan. Die was hersenlozer en historisch incorrect maar imho veel vermakelijker

(en natuurlijk geloof ik niet dat er echt tijdverdrijfzand bestaat )
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_82045646
Het punt is dat die sprongen totaal niet kunnen maar dat maakte het spel juist zo ontzettend tof
  maandag 31 mei 2010 @ 12:08:36 #106
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82137352
Gisteren de film gezien. Al met al niet geheel onaardig. Niet bioscoop waardig, maar zeker downloadwaardig.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:47:51 #107
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82177668
in Amerika zijn de verzuurde politiek correcte zeikers vooral gestruikeld over Jake Gyllenhaal... want die is blank, en dus is de film racistisch.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:29:56 #108
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82238460
Apart dat hier niet echt positieve reacties staan.
Ik heb hem in de bios gezien (2x in een halve week, sad ) en ik vond het écht een keiharde film!
Van begin tot eind, maar vooral vanaf de 2e helft, ontzettend gaaf!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_82239154
Nouja, er is natuurlijk weinig dat de film bijzonder maakt. Het is uiteindelijk een van de vele zwaarden-en-sandalenfilms met her en der een accent anders gelegd. Als je daarvan houdt is dat natuurlijk mooi maar het is geen film die mij over een jaar nog zal bijstaan.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:03:01 #110
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82240080
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef knnth het volgende:
Nouja, er is natuurlijk weinig dat de film bijzonder maakt. Het is uiteindelijk een van de vele zwaarden-en-sandalenfilms met her en der een accent anders gelegd. Als je daarvan houdt is dat natuurlijk mooi maar het is geen film die mij over een jaar nog zal bijstaan.
Maar even in een spoiler voor degenen die hem nog niet gezien hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:00:43 #111
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82242948
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Maar even in een spoiler voor degenen die hem nog niet gezien hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:53:34 #112
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82250372
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:04:34 #113
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82268166
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:32:23 #114
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82275523
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')