abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74336899
dit gaat niet lukken denk ik, heb zo'n voorgevoel
pi_74337019
Cool, ze hebben mij iig positief verrast (verwachtingen waren dan ook laag). Zag meer elementen uit de spelreeks dan ik had verwacht. En de sands of time vibe lijkt er goed in te zitten.
Kom maar op
RAH RAH
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:02:31 #78
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_74344880
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch ergens wel benieuwd.
pi_74344918
Beetje benieuwd.

Maar vooral omdat het me ergens leuk lijkt om weer eens iets een film ala Pirates te zien.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:33:17 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74349760
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef Jeeh het volgende:
Beetje benieuwd.

Maar vooral omdat het me ergens leuk lijkt om weer eens iets een film ala Pirates te zien.
Dat heb ik ook een beetje, maar aan de andere kant is het ook weer een verfilming van een spel wat mij weer zorgen baart. De verhalen binnen een game zijn meestal toch te dun voor een film.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74354785
Ziet er vet uit toch

Lijkt me prima film.
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:13:06 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74359400
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Xrenity het volgende:
Ziet er vet uit toch

Lijkt me prima film.
Ik vind hem er wel erg cgi eruit zien. Dat baart me zorgen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_74367517
Trailer zag er wel geinig uit. Vergelijkingen met Pirates zijn in ieder geval snel gemaakt en dat zou geen slechte uitkomst zijn.
Grappig dat de eerste video-game associatie die de trailer oplevert er eentje met Assassin's Creed is en niet de POP-serie zelf...
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:53:10 #84
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_74368719
Coole trailer Ik heb er zin an Ik bedoel: hij doet truukjes met springen enzo, en hij speelt met de tijd en er storten dingen in en het heeft een Arabisch sfeertje... wat wil je nog meer?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:04:05 #85
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74369280
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Coole trailer Ik heb er zin an Ik bedoel: hij doet truukjes met springen enzo, en hij speelt met de tijd en er storten dingen in en het heeft een Arabisch sfeertje... wat wil je nog meer?!
ehmm....een goede film?

maar de trailer valt op zich niet tegen inderdaad!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:07:21 #86
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_74369415
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ehmm....een goede film?
Wie heeft een goede film nodig als je zandstormen hebt en 360-graden-shots van een prins op de daken van een primitief woestijndorpje?!
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:20:58 #87
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_74369922
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Perzisch sfeertje.
pi_78924162
Ik kan deze speciale filmtopics nooit vinden, daarom dat ik iedere keer een nieuwe maak hahah maar goed bij deze dan, voor degen die het gemist hebben, de nieuwe Prince of Persia trailer:
pi_78924536
Probeert Jake Gyllenhaal nou Brits te praten? Lukt af en toe best aardig

Had gehoopt dat de film en (vooral) muziek een Oosterse sfeer zou hebben (eerste 15 sec van de trailer) maar ben bang dat het gewoon ordinair Hollywood gaat worden.

Desalniettemin als fan van nog de allereerste Prince of Persia zal ik hem gewoon kijken
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:44:41 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_78926316
Het is wel Disney en die maken er meestal wel wat moois van.
pi_78931512
Ik heb er ook alle vertrouwen in!
pi_80733668
Aha er is dus wel een topic van Prince of Persia, dacht al, had het al eerder gezien maar kon het niet meer vinden. Maar goed. bij deze dan de trailer en een nieuwe making of clip ;-)

What do you think so far ;-)

[ Bericht 9% gewijzigd door choukri1985 op 26-04-2010 17:31:51 ]
  maandag 26 april 2010 @ 17:26:27 #93
137556 L.no
Midlife crisis
pi_80733693
Cool zeg. Ik heb m ook eens gespeeld. Lijkt me leuk om te kijken
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_80767663
Wordt waarschijnlijk wel een avondje bioscoop.. popcorn erbij en gaan. Of er dan verder ook nog op dvd gekeken gaat worden hangt af van hoe ie beviel.. Clash of the Titans komt iig niet verder dan 1x.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:52:01 #95
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81854572
Nog geen één recensie?! Was ook niet echt heel briljant. Een paar raar uitgewerkte personages, zwakke eerste helft, af en toe vreemd camerawerk (maar ik zat ook wel erg dicht op het scherm, misschien lag het daaraan ) en beetje een suf einde. Maar tussendoor genoeg leuke/toffe momenten om het vermakelijk te houden. Ik had er echter wel wat meer van verwacht
pi_81856370
De film is best tof en op veel momenten spannend en spectaculair. Het begin met de omgeving beloofde veel goed, maar dat werd minder en de rest werd gewoon simpel ( veel woestijn en tja das niet zo bijzonder). De film bleef mij wel boeien alleen het "Perzische" ontbrak wel een beetje. Mooie special effects.Humor vond ik cheesy en de chemie tussen de prins en prinses was niet echt chemie te noemen. Toch een leuke film om in de bios te zien.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:25:58 #97
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81995883
Geachte heren Newell en Bruckheimer,

Mij is ter ore gekomen dat in ieder geval ''en van u in het bezit is van zogenaamd "tijdverdrijfzand". Middels deze brief wil ik u verzoeken mij een fikse dosis van dit tijdverdrijfzand te doen toekomen. Waarom ik u dit vraag zal ik hieronder haarfijn uit de doeken doen.

Heden bezocht ik de film Prince of Persia: Sands of Time en ik was verrast. Ik was enorm verrast, maar niet bepaald in positieve zin. U ben in mijn ogen verantwoordelijke voor de meeste abominabele bioscoopfilm van dit jaar. Dit was de zestigste film die ik dit jaar in de bioscoop zag, dus ik heb wel het één en ander aan vergelijkingsmateriaal. Wat mankeerde eraan?

-Jake Gyllenhaal. De beste jongen is totaal ongeloofwaardig als Perzische prins, laat staan als Perzische prins die fabelachtige sprongen maakt en briljant met messen en zwaarden kan vechten. Chemie met zijn tegenspeelster had deze jongen ook niet en van zijn zijn freeruncapaciteiten ben ik ook niet overtuigd.
-Gemma Arterton. Haar verwende prinses was niet om aan te zien. Heeft u haar überhaupt wel zien acteren voordat ze op de set stond?
-Hank Azaria. Hoewel ik het hem niet kwalijk kan nemen dat hij de rol van eigenaar van een struisvogelracebaan toebedeeld kreeg, moet ik toch even melden dat ik zijn persoon dermate irritant vond dat ik bij iedere keer dat hij in beeld verscheen een diepe zucht slaakte.
-Het verhaal. Het einde zag iedere toeschouwer al van verre aankomen. Verder was het één grote race van situatie naar situatie die eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hadden. Verder zagen de hoofdpersonage wel heel erg snel oplossingen om ergens uit te komen.
-Het zwenken met de camera. In videogames is het vrij normaal om in adventures door middel van een camerazwenk te laten zien waar de oplossing is. In films niet en daar is een reden voor: Het ziet er niet uit!
-Het zogenaamde "freerunning" van Gyllenhaal. Ik geloof er geen hout van dat hij in staat is dergelijke sprongen te maken.

Was het dan allemaal slecht hoor ik u vragen? Neen, niet alles was slecht.

-Gemma Arterton. Wat knappe verschijning is deze dame. Al mag ze het wat mij betreft houden bij foto's.
-Ben Kingsley. De enige acteur die liet zien ook daadwerkelijk iets met zijn rol te kunnen. Hij leek eerst een nare man, vervolgens een vriendelijke man en vervolgens weer een nare man. Dat deed deze rasacteur met enkel gezichtsuitdrukkingen. Chapeau!
-Camerwerk. Nu ja, de shots van het decolleté van Gemma Arterton.
-De Special Effects. Die waren fenomenaal, maar konden niet verhullen dat de film eigenlijk niets om het lijf had.
-De Slangen. Die waren eng, maar dat valt eigenlijk ook onder Special Effects.
-3D. De film was niet in 3D!

Waarom ik graag tijdverdrijfzand wil ontvangen? Dan kan ik terug naar donderdag 27 mei, 16.30u en kan ik besluiten niet naar Prince of Persia: Sands of Time te gaan en die 2uur nuttiger besteden. Ik beloof u dat ik het eventuele restant niet zal misbruiken en zal deponeren in de Marianentrog.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Hoogachtend,
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:58:25 #98
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82008022
yeesh, drama queen.

Het is geen brilliante film, maar het is ook geen verschrikkelijk slechte film. Het is een vrijdag-avond-voor-het-uitgaan-en-ik-heb-geen-zin-in-Sophie's Choice-film.

Verstand op nul en gaan met die banaan.

Het spel was ook geen citizen kane dus van de film verwacht ik niet meer en niet minder,
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:35:21 #99
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82008444
En volgens mij haal je Hank Azaria door de war met Alfred Molina
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:27:58 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82011134
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Geachte heren Newell en Bruckheimer,

Mij is ter ore gekomen dat in ieder geval ''en van u in het bezit is van zogenaamd "tijdverdrijfzand". Middels deze brief wil ik u verzoeken mij een fikse dosis van dit tijdverdrijfzand te doen toekomen. Waarom ik u dit vraag zal ik hieronder haarfijn uit de doeken doen.

Heden bezocht ik de film Prince of Persia: Sands of Time en ik was verrast. Ik was enorm verrast, maar niet bepaald in positieve zin. U ben in mijn ogen verantwoordelijke voor de meeste abominabele bioscoopfilm van dit jaar. Dit was de zestigste film die ik dit jaar in de bioscoop zag, dus ik heb wel het één en ander aan vergelijkingsmateriaal. Wat mankeerde eraan?

-Jake Gyllenhaal. De beste jongen is totaal ongeloofwaardig als Perzische prins, laat staan als Perzische prins die fabelachtige sprongen maakt en briljant met messen en zwaarden kan vechten. Chemie met zijn tegenspeelster had deze jongen ook niet en van zijn zijn freeruncapaciteiten ben ik ook niet overtuigd.
-Gemma Arterton. Haar verwende prinses was niet om aan te zien. Heeft u haar überhaupt wel zien acteren voordat ze op de set stond?
-Hank Azaria. Hoewel ik het hem niet kwalijk kan nemen dat hij de rol van eigenaar van een struisvogelracebaan toebedeeld kreeg, moet ik toch even melden dat ik zijn persoon dermate irritant vond dat ik bij iedere keer dat hij in beeld verscheen een diepe zucht slaakte.
-Het verhaal. Het einde zag iedere toeschouwer al van verre aankomen. Verder was het één grote race van situatie naar situatie die eigenlijk niet zoveel met elkaar te maken hadden. Verder zagen de hoofdpersonage wel heel erg snel oplossingen om ergens uit te komen.
-Het zwenken met de camera. In videogames is het vrij normaal om in adventures door middel van een camerazwenk te laten zien waar de oplossing is. In films niet en daar is een reden voor: Het ziet er niet uit!
-Het zogenaamde "freerunning" van Gyllenhaal. Ik geloof er geen hout van dat hij in staat is dergelijke sprongen te maken.

Was het dan allemaal slecht hoor ik u vragen? Neen, niet alles was slecht.

-Gemma Arterton. Wat knappe verschijning is deze dame. Al mag ze het wat mij betreft houden bij foto's.
-Ben Kingsley. De enige acteur die liet zien ook daadwerkelijk iets met zijn rol te kunnen. Hij leek eerst een nare man, vervolgens een vriendelijke man en vervolgens weer een nare man. Dat deed deze rasacteur met enkel gezichtsuitdrukkingen. Chapeau!
-Camerwerk. Nu ja, de shots van het decolleté van Gemma Arterton.
-De Special Effects. Die waren fenomenaal, maar konden niet verhullen dat de film eigenlijk niets om het lijf had.
-De Slangen. Die waren eng, maar dat valt eigenlijk ook onder Special Effects.
-3D. De film was niet in 3D!

Waarom ik graag tijdverdrijfzand wil ontvangen? Dan kan ik terug naar donderdag 27 mei, 16.30u en kan ik besluiten niet naar Prince of Persia: Sands of Time te gaan en die 2uur nuttiger besteden. Ik beloof u dat ik het eventuele restant niet zal misbruiken en zal deponeren in de Marianentrog.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Hoogachtend,
Buiten je uitlatingen over die film (ik heb hem nog niet gezien, dus ik kan er niets van zeggen) vind ik vooral je post gewoon irritant. Betweterig gezeur in een irriterende schrijfstijl. Sorry, kan er niets anders van maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')