PM me ff please, wil er hier niet verder over zeuren, misschien kun je het uitleggen, dank jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Indirecte cookies moet je wel aanzetten, maar dat is altijd als je fok via een andere site gebruikt.
Gewoon als 'default' alle cookies uitzetten. En vervolgens handmatig je favoriete sites toevoegen aan:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
Indirecte cookies moet je wel aanzetten, maar dat is altijd als je fok via een andere site gebruikt.
Inc alle vertrouwde functiesquote:
roeien met de riemen die je hebt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:27 schreef 2live het volgende:
brian; de riemen bij de roeien gepakt of de roeien bij de riemen gepakt
Ik had niet anders verwacht (helaas) dat Amanda en Brian weer helemaal friends zijn met elkaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gesselleg ze liggen nu met de billetje tegen elkaar
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:22 schreef daWeasel het volgende:
Wat is dat nummer dat Huub toch steeds speelt op de piano ?
nu ben ik ook blijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inc alle vertrouwde functies![]()
Maar ik dacht dat niemand er op zat te wachten, omdat je ook gewoon 2 schermen kunt openen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef RSie het volgende:
[..]
roeien met de riemen die je hebt?
een koe bij de horens vatten?
of wil ie eigenlijk zeggen dat je het ijzer moet smeden als het heet is?
tuurlijk, beetje stoer leunend tegen de muren om de boel in die toko een beetje te overzien!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef de_kolonel het volgende:
Zou Jaap vanavond weer de pimp uit gaan hangen?
HaHa was het lichaam van Amanda met het gezicht van Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef kybe het volgende:
Moet je die uitslag op Amanda haar kin zien,lijkt wel een baard.
"I Love you more". Weet de band niet, maar het is een nederlandse band.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:22 schreef daWeasel het volgende:
Wat is dat nummer dat Huub toch steeds speelt?
geen idee,.. maar ik neem aan dat ie dat nu probeert te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat hij bedoelde, het ging erover dat hij nog nooit een massage had gehad van amanda.
Snap jij het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |