Ik vind monty pyton erg flauw eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:40 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Monty Python, de sketch met Mister Creosote. Check youtube, hij staat er!
GEWELDIG goed bezig!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:42 schreef Sonique het volgende:
Ik ben even creatief bezig, maar weet niet of het ook handig is. Check even:
[afbeelding]
Ik dacht het is handig als je het forum en de streams op één pagina zou hebben enzo...
Interesse?
Dus toch Monty Python... Had ik als fan moeten weten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef pullup het volgende:
Die is uit Monty Pythons "Meaning of life"![]()
Nou ja zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind monty pyton erg flauw eerlijk gezegd
Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
Ik vind monty pyton erg flauw eerlijk gezegd
Haha Ik kwam tijdens het zoeken naar dat filmpje ook weer die super sketch met The Black Knight tegenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Terwijl het zo leuk is!![]()
Red Dwarf als boek is helemaal geniaal!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Cultuur barbaar
En Red Dwarf of Black Adder...ook flauw?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:42 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht het is handig als je het forum en de streams op één pagina zou hebben enzo...
Interesse?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ah, het vrouwtje moet weer eventjes doen wat het mannetje zegt. Terug naar de keuken, slet!
Ik wil het, ik wil het, ik wil hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:42 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Interesse?
Denk dat ie gewoon die 1000 cp wilt hebben van haar... Gisteren zei ie al dat z`n punten op waren...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Brian: dan kan je aan Marc laten zien dat je serieus bezig bent met je kookcursus.
Hij is gvd gewoon te lui om voor zichzelf een ei te bakken. Verschrikkelijke man.
Ik heb liever groot beeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil het, ik wil het, ik wil het
And there you have it... het vrouwtje laten werken en zelf de winst inpikken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon die 1000 cp wilt hebben van haar... Gisteren zei ie al dat z`n punten op waren...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
okay okay
hier, leef je uit.
LEt wel, pril stadium hoor...
http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/
Stream 1 staat standaard met adia aan, de reast uit. Als je van de andere audio wil klik je rechts op de stream en dan volume om um harder/zachter/uit of aan te zetten.
Dubbelklik de video voor groot formaat
GAAF !!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
okay okay
hier, leef je uit.
Stream 1 staat standaard met adia aan, de reast uit. Als je van de andere audio wil klik je rechts op de stream en dan volume om um harder/zachter/uit of aan te zetten.
Moet ik daarna nog virusscanners er overheen halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
okay okay
hier, leef je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |